همه ساله در 16 اکتبر، مطابق با 24 مهرماه، سازمان فائو، مراسم بزرگداشت “روز جهانی غذا” را برگزار می‌کند. تغییر سبک زندگی در شهرهای بزرگ، باعث به وجود آمدن رستوران‌های متعدد و رونق گرفتن صنعت رستوران‌داری در سال‌های اخیر شده است.

با توجه به افزایش رقابت بین فعالان این صنف، اهمیت نوآوری و اجرای ایده‌های خلاقانه جهت متمایز شدن و برندسازی بیش از پیش احساس می‌شود. مشتریان رستوران‌ها امروز با گزینه‌های متعددی مواجه هستند و انتظار دارند کیفیت خوب، قیمت مناسب، برخورد عالی، ارسال سریع و… را به صورت همزمان دریافت کنند.

از همین رو برآن شدیم تا به مناسبت روز غذا، یکی از مشتریان موفق گروه  DrCRM را که دارای ایده‌ای متفاوت در صنعت کترینگ هست، به شما معرفی نماییم.

Chelo Barekat کترینگ چلو برکت

 

کترینگ چلو برکت در منطقه صاحبقرانیه تهران، ایده فروش کیلویی غذا را در کنار فروش پرسی، به اجرا در آورده است. با خرید غذا به صورت کیلویی می‌توانید به همان اندازه که مد نظرتان است غذا سفارش دهید و از خرید مقدار کمتر یا بیشتر از نیاز خود خودداری کنید.

خرید کیلویی غذا،‌ ایده‌ای اقتصادی برای مصرف خانگی یا مهمانی‌هاست، چون غذا در دیس سرو می‌شود و هر فرد به اندازه لازم برای خودش غذا می‌کشد. ضمن این که خرید کیلویی غذا به مشتری این اطمینان را می‌دهد که مورد کم فروشی توسط عرضه کننده غذا قرار نگیرد.

وب‌سایت چلو برکت را که طراحی و عکس ‌برداری صنعتی آن توسط گروه DrCRM انجام شده، بازدید کنید و اگر ساکن منطقه یک تهران هستید، از غذاهای خانگی این برند مانند خورشت فسنجان، کوفته تبریزی، کشک بادمجان، دلمه، کتلت، لوبیا پلو و… لذت ببرید!

 

?  www.CheloBarekat.com

 

 

? نوشته: #ثنا_کریمی

⚜ گروه مدیریت ارتباط با مشتری  @DrCRM