کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در تاریخ ۹۶/۰9/01 و   ۹۶/۰9/02  توسط گروه DrCRM برگزار می‌شود. تدریس این دوره توسط آقای مهندس مجید برقی (موسس و مدیر عامل گروه DrCRM) و خانم مهندس فاطمه نصری (مدیر فناوری اطلاعات گروه DrCRM) انجام خواهد شد.

 

سرفصل‌های کارگاه آموزشی:

  • تشریح مدل طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
  • معرفی ابزارهای کاربردی برای استقرار در کسب و کارهای B2B و B2C
  • تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM
  • معرفی تکنیک‌های شناسایی و جذب مشتریان در سازمان‌های تولیدی و خدماتی
  • آشنایی با روش‌های محاسبه ارزش دوره عمر مشتری (CLV) و طراحی برنامه وفادارسازی
  • معرفی گیمیفیکیشن و کاربرد آن در عمق بخشیدن به رابطه با مشتریان
  • معرفی مفهوم تجربه مشتری و ارائه مطالعه موردی از طراحی نقشه سفر مشتری
  • آشنایی با تکنیک‌های سنجش رضایتندی و فرآیندهای رسیدگی به شکایت مشتری
  • معرفی شاخص‌های ارزیابی اثربخشی CRM در فرآیندهای بازاریابی فروش و خدمات
  • آشنایی با امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و کاربرد آن‌ها در کسب و کارها
  • ارائه مطالعه موردی پروژه‌های استقرار CRM در کسب و کارهای B2B و B2C در کشور

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا در صورت علاقمندی به ثبت نام، با دفتر ما به شماره ۲۲۰۶۰۹۲۶ تماس حاصل بفرمایید.

 

CRM Class Banner 961020