Fourth workshop of customer relationship management system design

صفحه اصلی/workshops-en/Fourth workshop of customer relationship management system design

The fourth CRM system design workshop was held as a two-day program on Dec 12, 2017. During this workshop, we hosted friends from Parsian E-Commerce (Top), Golpayegan Pipe Gostar, Nimad Technology, Cottage Cafe and Restaurant (Ghaemshahr), Saghaei Trading Group and Orchid Dental Clinic.

 

چهارمین کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM

By |2021-05-19T20:21:18+04:3029 اردیبهشت 1400|Categories: workshops-en|بدون دیدگاه

About the Author:

mm
تحصیلاتش را در رشته مهندسی برق انجام داده و پروژه‌های متعددی با نرم افزار متلب اجرا کرده است. چند سالی است به تدریس و آموزش زبان انگلیسی می‌پردازد و حوزه تخصصی‌اش، زبان انگلیسی کسب و کار می‌باشد.

ثبت ديدگاه

چهارمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ بیستم و بیست و یکم آذرماه 1396 برگزار شد. در این دوره، میزبان دوستانی از تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، لوله گستر گلپایگان، فناوری نیماد، کافه و رستوران زنجیره ای کلبه (قائمشهر)، گروه بازرگانی سقایی و کلینیک دندانپزشکی ارکیدا بودیم.

 

چهارمین کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM

About the Author:

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top