آخرین رویدادهای آموزشی برگزار شده

کارگزاری بورس بیمه ایران – کارگاه‌های آموزش مرکز تماس

10 دی 1402|۰ Comments

دوره آموزشی مرکز تماس، در دو کد برای کارگزاری بورس بیمه ایران برگزار شد. در هر دوره، مباحث تخصصی از جمله شناسایی مشتری، خلق ارزش برای مشتری، تحلیل رفتار مشتری با مدل DISC و مدیریت مشتریان شاکی به صورت کارگاهی تدریس گردید.

گروه انتخاب (اسنوا – دوو) – مجموعه کارگاه‌های مدیریت ارتباط با مشتری

29 آذر 1402|۰ Comments

افتخار داشتیم در در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذرماه در شهر اصفهان، همراه تیم حرفه‌ای CRM در گروه انتخاب باشیم. این دوره با همکاری موسسه کیفیت و بهره‌وری انتخاب (مکبا) برگزار شد.  

مدرسه کسب‌وکار ماهان – دوره‌های DBA، MBA و مدیر فروش حرفه‌ای

20 آبان 1402|۰ Comments

دوره‌های آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در قالب کارگاهی در دوره‌های DBA مدیر عاملی، MBA و مدیر فروش حرفه‌ای مدرسه کسب‌وکار ماهان در حال برگزاری است و آقای مهندس مجید برقی، دانش‌پذیران این مدرسه کسب‌وکار را با دانش روز و کاربردی حوزه CRM آشنا می‌کنند.

انجمن صنفی شرکت‌های ریلی – کارگاه مدیریت تجربه مشتری

23 مهر 1402|۰ Comments

در راستای تفاهم نامه امضا شده میان انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته و کانون دانش آموختگان و اساتید دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران، دوره مشترک تحت عنوان "مدیریت تجربه مشتری؛ با تمرکز بر صنعت ریلی" با تدریس مهندس مجید برقی [...]

رادین صنعت رایان – کارگاه‌ جعبه ابزار CRM

15 شهریور 1402|۰ Comments

کارگاه‌های درون سازمانی شرکت رادین صنعت رایان، توسط مدرسه کسب و کار ماهان برگزار شد که در این دوره، آقای مهندس برقی به عنوان استاد مدرسه کسب و کار ماهان، به تدریس کارگاه جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان این مجموعه حرفه‌ای پرداختند.

دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب‌وکار

26 مرداد 1402|۰ Comments

دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار، در بیست و پنجم و بیست و ششم مردادماه توسط انجمن مدیریت کسب و کار، در سالن اجلاس برگزار شد. در این رویداد، مهمان افتخاری دوستان خودبمان در این انجمن بودیم.

مدرسه کسب‌وکار ماهان – کارگاه‌های آنلاین CRM

13 خرداد 1402|۰ Comments

کارگاه‌های آنلاین CRM به صورت مسمتمر برای دانش‌پذیران دوره‌های MBA و مدیر فروش حرفه‌ای مدرسه کسب‌وکار ماهان توسط آقای مهندس مجید برقی در حال برگزاری است. در این دوره‌ها، مدل DrCRM و ازیابی بلوغ سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌ها توسط این مدل تدریس می‌گردد.

پایدار پلیمر اوژن – پروژه استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

11 اردیبهشت 1402|۰ Comments

پروژه طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت پایدار پلمیر اوژن، با بازطراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری آغاز شد و در ادامه، راهبری استقرار این فرآیندها در راهکار نرم‌افزاری صورت گرفت. کارگاه‌های آموزش هفتگی گام‌های مختلف مدل DrCRM، از برنامه‌های جاری این پروژه است.

شرکت کناف (کی پلاس) – طراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری

23 فروردین 1402|۰ Comments

در پروژه طراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری در مجموعه کناف (کی پلاس)، همراه این شرکت حرفه‌ای بودیم که ضمن بازطراحی و بهبود فرآیندها، RFP مورد نیاز برای ارائه به شرکت‌های نرم‌افزاری ارائه دهنده راهکارهای CRM تدوین گردید.

فروشگاه‌های اسباب‌بازی ماتیلوس – طراحی باشگاه مشتریان

20 اسفند 1401|۰ Comments

مجموعه کارگاه‌های آموزشی طراحی برنامه وفادارسازی در مجموعه‌ فروشگاه‌های اسباب‌بازی ماتلیوس، به طراحی باشگاه مشتریان این شرکت منتهی شد. افتخار داشتیم در دورهمی پایان سال ماتیلوس، همراه این عزیزان باشیم.

آوا سنتر – پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

2 دی 1401|۰ Comments

افتخار داریم پروژه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را در مجتمع آوا سنتر آغاز کنیم. در ابتدای پروژه در این مجتمع تجاری، کارگاه طراحی تجربه مشتری برای نقشه سفر مشتری برای تیم حرفه‌ای این مجتمع، بر اساس سناریوی اختصاصی برگزاری گردید.

داریا همراه – پروژه مدیریت تجربه مشتری

18 آذر 1401|۰ Comments

افتخار داریم برای پروژه مدیریت تجربه مشتری، در کنار تیم حرفه‌ای شرکت داریا همراه باشیم. در ابتدای این پروژه، کارگاه طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری، بر اساس سناریوی دریافت خدمات گارانتی موبایل برگزار گردید.

پنجمین نشست نبض مشتری

8 آذر 1401|۰ Comments

استقبال از نشست نبض مشتری، باعث شد پنجمین وبینار این سلسله نشست ها برنامه ریزی و اجرا شود. در این رویداد، شرکت کنندگان با مدل مدیریت با مشتری DrCRM و چگونگی ارزیابی آن آشنا شدند. این مرحله، گام موثری در تحلیل وضعیت موجود ارتباط با مشتری یک سازمان یا [...]

سازمان مدیریت صنعتی – دوره MBA

20 آبان 1401|۰ Comments

درس مدیریت ارتباط با مشتری در کد حضوری دوره MBA سازمان مدیریت صنعتی تدریس شد. در این درس، اجزاء سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای دانش‌پذیران تشرح شد و ابزارهای کاربردی این حوزه، به کار گرفته شد.

دانشگاه تبلیغات – آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان

7 آبان 1401|۰ Comments

در اولین دوره از دانشگاه تبلیغات، درس تحلیل رفتار مصرف‌کننده توسط آقای مهندس مجید برقی ارائه گردید. در این درس، به صورت کارگاهی و گام به گام، مراحل شناسایی نیازهای مشتریان، خلق ارزش و تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده،‌ با تمرکز بر صنعت کسب‌وکارهای آنلاین ارائه گردید.

شرکت گلستان – کارگاه مدیریت تجربه مشتری

14 مهر 1401|۰ Comments

افتخار داشتیم برای برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتری در کنار تیم حرفه‌ای گروه صنعتی گلستان باشیم. در این کارگاه، طراحی تجربه مشتری بر اساس پرسونای خرده فروشی به صورت کار گروهی اجرا شد.

چهارمین نشست نبض مشتری

5 مهر 1401|۰ Comments

چهارمین نشست نبض مشتری در پلتفرم ایوند برگزار شد. در این وبینار، شرکت کنندگان با نحوه ارزیابی سیستم ارتباط با مشتری با استفاده از چک لیست ارزیابی بلوغ آشنا شدند و پس از تکمیل جهت استفاده از تحلیل آقای مهندس برقی آن را به اشتراک گذاشتند. [...]

نهمین دوره کارگاه جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری

26 شهریور 1401|۰ Comments

نهمین دوره کارگاه جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری، با مشارکت آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان برگزار شد. در این مجموعه کارگاه‌ها، مراحل پیاده‌سازی مدل DrCM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای دانش پذیران به صورت کارگاهی تشریح گردید.

بانک تجارت – کارگاه CRM برای مدیران شعب برتر کشور

7 شهریور 1401|۰ Comments

افتخار داشتیم در مجموعه کارگاه‌های مدیریت ارتباط با مشتری، در طی مدت سه روز، در کنار بیش از صد نفر از مدیران شعب برتر بانک تجارت باشیم. در این کارگاه‌ها، ارتباط با مشتری در صنعت بانکی برای شرکت کنندگان تشریح گردید.

آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان – کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری

25 مرداد 1401|۰ Comments

در دوره جامع دیجیتال مارکتینگ آکادمی دهبان، درس مدیریت ارتباط با مشتری توسط آقای مهندس برقی ارائه شد. این درس با تمرکز بر ارتباط با مشتری در کسب‌وکارهای آنلاین ارائه گردید.  

استیل البرز – کارگاه مدیریت تجربه مشتری

14 مرداد 1401|۰ Comments

کارگاه مدیریت تجربه مشتری با تمرکز بر صنعت تجهیزات آشپزخانه برای تیم حرفه‌ای فروش و خدمات استیل البرز برگزار شد. در این کارگاه، طراحی نقشه سفر مشتری از طریق سناریوی ارائه خدمات به یک پرسونای خرید محصولات استیل البرز به صورت گروهی انجام شد.

  • Retention marketing

وبینار تکنیک‌های ریتنشن مارکتینگ با استفاده از CRM

23 تیر 1401|۰ Comments

به دعوت شرکت پرنیان پردازش پارس، آقای مهندس برقی در وبیناری به موضوع ریتنشن مارکتینگ با استفاده از نرم افزار CRM پرداختند. روش‌های نگهداشت مشتری و ابزارهای کاربردی CRM در این حوزه، از محورهای اصلی این وبینار بود.

بانک کشاورزی – کارگاه مدیریت تجربه مشتری

12 تیر 1401|۰ Comments

افتخار داشتیم در کارگاه دوره روزه مدیریت تجربه مشتری، در کنار تیم حرفه‌ای ستاد بانک کشاورزی باشیم. در این مجموعه کارگاه‌ها،‌ مفاهیم تجربه مشتری، طراحی تجربه مشتری و ارزیابی تجربه مشتری به صورت کارگاهی تدریس گردید.

پخش زنده اینترنتی سکان – بازاریابی بازگشتی

10 خرداد 1401|۰ Comments

در تاریخ 10 خرداد ماه، مجموعه سکان در ششمین لایو خود میزبان آقای مهندس مجیدبرقی (بنیان‌گذار گروه DrCRM) و آقای دکتر همایونی زاده (معاون بازاریابی و فروش قطارهای فدک) بود و در این پخش زنده اینترنتی که در استودیو VCast کارخانه نوآوری آزادی برگزاری شد، دو موضوع زیر بررسی [...]

  • CRM Manager

وبینار معرفی شایستگی‌‌های مدیر CRM

10 اردیبهشت 1401|۰ Comments

با وجود افزایش درخواست سازمان‌ها به مدیر CRM، کمتر به نقش و مسئولیت و شایستگی‌های یک مدیر CRM در بازار ایران پرداخته شده است. آقای مهندس برقی در این وبینار به صورت ویژه به موضوع شایستگی‌های مدیر CRM پرداختند.

  • coaching-min

هشتمین دوره کارگاه جعبه‌ ابزار مدیریت ارتباط با مشتری – ویژه صنعت کوچینگ

28 فروردین 1401|۰ Comments

دوره چهل و هشت ساعته جعبه ابزار CRM ویژه بیزینس کوچ‌‌ها با همکاری و مشارکت گروه کوچینگ الهام‌بخش (ILC Group) به پایان رسید. در این کارگاه،‌ به‌صورت ویژه به آموزش CRM در کوچینگ پرداخته شد.

گروه مپنا – شرکت نیرپارس – مجموعه کارگاه‌های خلق ارزش برای مشتری

1 اسفند 1400|۰ Comments

در دو ماه گذشته این افتخار را داریم که مجموعه کارگاه‌های مدیریت ارتباط با مشتری را برای تیم حرفه‌ای شرکت نیر پارس از گروه مپنا برگزار کنیم. تمرکز اصلی این مجموعه‌ کارگاه‌ها بر روی مباحث خلق ارزش برای مشتری و طراحی تجربه مشتری است و در این دوره، مدیران و [...]

سومین نشست نبض مشتری

30 بهمن 1400|۰ Comments

سومین دوره از سلسله نشست نبض مشتری در تاریخ 30 بهمن ماه 1400 به صورت آنلاین در پلتفرم ایوند برگزار شد. در این رویداد آقای مهندس مجید برقی به تشریح مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پرداختند و مخاطبان را در ارزیابی بلوغ این سیستم [...]

هفتمین دوره کارگاه جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری

20 بهمن 1400|۰ Comments

در دیماه و بهمن‌ماه 1400 هفتمین کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری با حضور علاقمندان این حوزه از سراسر کشور آغاز گردید. این دوره برای اولین بار در روزهای پنج شنبه برگزار شد و و طول مدت برگزاری 9 هفته خواهد بود. در این کارگاه با افتخار میزبان دوستانی از شرکت [...]

  • مدیریت ارتباط با مشتری در هواپیمایی معراج

هواپیمایی معراج – کارگاه‌های آموزشی برای تیم ایستگاه

11 دی 1400|۰ Comments

در دی‌ماه سال 1400 دومین دوره از  کارگاه‌های مدیریت ارتباط با مشتری در  شرکت هواپیمایی معراج برگزار شد. در این دوره دو روزه، مفاهیم خلق ارزش، وفادارسازی و مدیریت تجربه مشتری به تیم‌های ایستگاه مهرآباد، ایستگاه فرودگاه امام و کارکنان ستادی، در دو گروه آموزش داده شد. ضمنا در این [...]

کارگزاری بانک ملی – کارگاه آموزشی مرکز تماس

5 دی 1400|۰ Comments

افتخار داشتیم برای برگزاری کارگاه‌های آنلاین آموزش مرکز تماس در کنار تیم کارگزاری بانک ملی باشیم. در این دوره که با تمرکز بر افزایش مهارت‌های ارائه خدمات کارگزاری برای مشتریان برگزار شد، شرکت کنندگان با مهارت‌های ارتباط موثر، شناسایی الگوهای رفتاری مشتریان، مدیریت مشتریان شاکی و... آشنا شدند.

کانون دانش آموختگان دانشکده صنایع دانشگاه علم و صنعت – وبینار انتقال تجربه

1 دی 1400|۰ Comments

دانشگاه علم و صنعت، در کانون دانش آموختگان و اساتید دانشکده صنایع در تاریخ 1 دی ماه 1400 میزبان آقای مهندس برقی بود. این رویداد آنلاین از سلسله نشست‌های انتقال تجربه، با موضوع "مهارت آموزی و فرصت‌های شغلی حوزه مدیریت ارتباط با مشتری" برگزار گردید.

هفتمین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

20 آذر 1400|۰ Comments

کارگاه 8 ساعته طراحی تجربه مشتری در روزهای 19 و 20 آبان ماه 1400 برگزار گردید. در این دوره آموزشی جناب آقای مهندس برقی با روش کار گروهی در طراحی تجربه مشتری به صورت کارگاهی، به ترسیم نقشه سفر مشتری، تحلیل pain point ها و opportunity ها در سفر مشتری، [...]

پلفترم سکان – وبینار طراحی باشگاه مشتریان با استفاده از پلتفرم‌های تحلیل داده

9 آذر 1400|۰ Comments

دومین تجربه رویداد مشترک با مجموعه حرفه ای سکان در تاریخ 9 آذرماه 1400 رقم خورد. در این وبینار جناب آقای مهندس برقی به موضوع طراحی باشگاه مشتریان با استفاده از پلتفرم های تحلیل داده پرداختند. رویدادهای آموزش بخشی از همکاری های مجموعه سکان و DrCRM است.

دومین نشست نبض مشتری

30 آبان 1400|۰ Comments

دومین نشست نبض مشتری در تاریخ 30 آبان 1400 برگزار شد. سلسله جلسات رایگان نبض مشتری، رویدادهایی که مخاطبان را با مجموعه خدمات و آموزش‌های گروه DrCRM آشنا می‌کند. در این جلسه آقای مهندس مجید برقی به تشریح مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پرداختند.

نخستین اجلاس سراسری مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی کشور

27 آبان 1400|۰ Comments

نخستین اجلاس سراسری مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی کشور، 25 تا 27 آبان ماه 1400 در دانشگاه تهران برگزار گردید. خانم مهندس نصری و آقای مهندس برقی در روز دوم این اجلاس، با موضوعات تخصصی حوزه مدیریت ارتباط با مشتری به سخنرانی پرداختند.

ششمین دوره کارگاه جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری

18 آبان 1400|۰ Comments

از 12 مهرماه امسال ششمین دوره جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری با حضور دوستانی از کلینیک های سلامت و دندانپزشکی، مواد مهندسی و صنعت بیمه و حوزه حمل و نقل آغاز شد. شنبه و سه شنبه هر هفته ساعت 15تا 19 به مدت 36 ساعت بصورت آنلاین با اشتیاق [...]

پنبه ریز – کارگاه آموزشی مرکز تماس

11 آبان 1400|۰ Comments

مجموعه کارگاه‌های آموزشی 16 ساعته برای کارکنان مرکز تماس شرکت مروارید پنبه ریز برگزار شد. در این دوره که به صورت آنلاین اجرا گردید، مجموعه مباحث شناسایی مشتری، خلق ارزش برای مشتری، طراحی تجربه مشتری، ارتباط موثر با مشتری و... برای شرکت کنندگا تشریح گردید.

وبینار معرفی گام‌های انتخاب نرم افزار CRM

8 آبان 1400|۰ Comments

در تاریخ ششم آبان‌ماه 1400، وبینار معرفی گام‌های انتخاب نرم افزار CRM برگزار شد. در این رویداد، خانم مهندس فاطمه نصری به تشریح مدل DrCRM در انتخاب نرم افزار CRM پرداختند و گام‌های مسیر را برای مخاطبان تشریح کردند.

کارگزاری حافظ – آغاز پروژه استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

25 مهر 1400|۰ Comments

از مهرماه سال 1400 افتخار داریم برای طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در کنار تیم حرفه‌ای کارگزاری حافظ باشیم. در فاز اول این پروژه، فرآیندهای ارتباط با مشتری با هدف استقرار در راهکار نرم افزاری CRM، بهبود می‌یابد و پس از طراحی RFP، تحلیل تناسب نرم افزارهای [...]

وبینار مدیریت تجربه مشتری در صنعت لوازم خانگی

19 مهر 1400|۰ Comments

به مناسبت روز جهانی تجربه مشتری، وبینار مدیریت ارتباط با مشتری به همراه مطالعه موردی در صنعت لوازم خانگی در روز دوشنبه 19 مهرماه 1400 برگزار شد. در این رویداد، ابتدا آقای مهندس برقی به بررسی مفاهیم مدیریت تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری پرداختند و در ادامه، آقای [...]

پنجمین دوره کارگاه جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری

5 مهر 1400|۰ Comments

پنجمین دوره کارگاه آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری در مردادماه سال 1400 برگزار شد و در این کارگاه، مراحل طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به صورت گام به گام برای شرکت‌کنندگان تشریح گردید. تعدادی از شرکت‌کنندگان برای گردهمایی پایان دوره در دفتر ما حضور به [...]

پلتفرم سکان – وبینار به‌کارگیری پلتفرم‌های تحلیل داده‌ مشتریان در طراحی برنامه وفادارسازی

30 شهریور 1400|۰ Comments

اولین رویداد مشترک گروه DrCRM و پلتفرم سکان در تاریخ سی‌ام شهریورماه 1400 برگزاری شد. در این رویداد آقای مهندس مجید برقی و خانم مهندس فاطمه نصری به تشریح روش‌ها و ابزارهای تحلیل داده مشتریان و نقش آن‌ها در طراحی برنامه وفادارسازی پرداختند.

کارگاه آنلاین تکنیک‌ها و ابزارهای تحلیل داده‌ مشتریان

22 شهریور 1400|۰ Comments

اولین دوره از کارگاه تکنیک‌ها و ابزارهای تحلیل داده‌های مشتریان  به مدت 16 ساعت از 11 شهریورماه در 4 جلسه 4 ساعته برگزار شد. این کارگاه توسط آقای دکتر امین شاکرزاده و خانم مهندس فاطمه نصری تدریس شد و مباحث داده‌کاوی و مصورسازی داده‌ها برای شرکت‌کنندگان تشریح گردید.

وبینار CRM در صنعت مشاوره مدیریت

4 شهریور 1400|۰ Comments

وبینار تخصصی CRM در صنعت مشاوره مدیریت در تاریخ چهارم شهریور ماه 1400 در پلتفرم ایسمینار برگزار شد. در این رویداد‌، ‌آقای مهندس مجید برقی و خانم مهندس فاطمه نصری به تشریح مدل سفارشی‌سازی شده ارتباط با مشتری در صنعت مشاوره مدیریت پرداختند.

  • کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری

سازمان مدیریت صنعتی – چهارمین دوره کارگاه آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری

6 مرداد 1400|۰ Comments

کارگاه آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری با مشارکت سازمان محترم مدیریت صنعتی در اردیبهشت و خردادماه 1400 در 9 جلسه 4 ساعته برگزار گردید. در این دوره آموزشی، میزبان دوستان پر انرژی از مجموعه های پویا از سراسر کشور بودیم. در همین راستا، 5 تیرماه با افتخار میزبانی [...]

  • کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری

پژوهشگاه صنعت نفت – کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری

5 تیر 1400|۰ Comments

کارگاه آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری به درخواست پژوهشگاه صنعت نفت در 24 و 29 خردادماه برگزار گردید. در این کارگاه دو روزه آقای مهندس برقی به تشریح مفاهیم و ابزارهای CRM  به ویژه در صنایع B2B  بر اساس مدل DrCRM پرداختند.        

  • مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری

صنایع شیمیایی کرمان زمین – کارگاه ارزیابی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

20 خرداد 1400|۰ Comments

پروژه ارزیابی بلوغ سیستم مدیریت ارتباط با مشتری صنایع شیمیایی کرمان زمین  در خردادماه 1400 آغاز گردید و همچنان در مسیر بهبود سیستم CRM  با اشتیاق در کنار این تیم مستعد و پیشرو  هستیم.        

  • crm در شرکت هواپیمایی

شرکت هواپیمایی معراج – مجموعه کارگاه‌های مدیریت ارتباط با مشتری

30 اردیبهشت 1400|۰ Comments

با افتخار در اردیبهشت ماه مهمان شرکت هواپیمایی معراج جهت آموزش تیم فروش دفتر مرکزی و فرودگاه بودیم. در این دوره چهار روزه به آموزش مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری، خلق ارزش، وفادارسازی و مدیریت تجربه مشتری در شرکت های هواپیمایی پرداخته شد. پس از تشریح موضوعات توسط آقای مهندس برقی، [...]

سومین گردهایی خانواده DrCRM

2 اردیبهشت 1400|۰ Comments

سومین گردهمایی خانواده دکتر DrCRM به صورت آنلاین در پنج شنبه دوم اردیبهشت‌ماه سال 1400 برگزار شد. در این رویداد ابتدا آقای مهندس مجید برقی به تشریح روشی خلاقانه برای بخش‌بندی بازار پرداخت و در ادامه آقای مهندس صالح مختاری، به تشریح سبک‌های مختلف رهبری و چک لیست ارزیابی شخصی [...]

اولین نشست نبض مشتری – گفتگوی مستقیم نویسندگان کتاب با مخاطبان

26 فروردین 1400|۰ Comments

در تاریخ پنج شنبه 26 فروردین‌ ماه سال 1400، نشست آنلاین نویسندگان کتاب نبض مشتری در دست شما، با مخاطبان و خریداران کتاب برگزار شد. در ابتدای این جلسه، آقای مهندس مجید برقی، به صورت اجمالی، گام‌های مختلف مدل را برای مخاطبان تشریح کردند. در ادامه، خانم مهندس فاطمه نصری، [...]

بانک سامان – کارگاه طراحی تجربه مشتری

1 اسفند 1399|۰ Comments

تیم طراحی تجربه مشتری در بانک سامان، از بهترین و حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌هایی هستند که به صورت تخصصی و متمرکز در حوزه خلق تجربه متفاوت برای مشتریان فعالیت می‌کنند. کارگاه تخصصی طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری در تاریخ سی ام بهمن ماه نود و نه برگزار شد. به [...]

پورا پخش – کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری

5 بهمن 1399|۰ Comments

افتخار داشتیم کارگاه‌های آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری را در چهار جلسه با سرفصل‌های خلق ارزش برای مشتری، وفادارسازی مشتری، طراحی تجربه مشتری و سنجش رضایت مشتری به صورت درون سازمانی در مجموعه پوراپخش برگزار کنیم.  

گروه زمزم – پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

15 دی 1399|۰ Comments

افتخار داشتیم در تاریخ پانزدهم دیماه 1399 برای جلسه معارفه پروژه CRM در گروه زمزم، در خدمت مدیران محترم این مجموعه باشیم. مدیران محترم مناطق در سرتاسر کشور، از طریق پلتفرم آنلاین در این رویداد حضور داشتند.    

سومین دوره کارگاه آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری

25 آذر 1399|۰ Comments

سومین دوره کارگاه آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری با مشارکت مرکز آموزش ضمن خدمت دانشگاه تهران طی 36 ساعت از تاریخ یکم تا سی‌ام آذررماه 1399 برگزار شد. اعطای مدارک دوره در تاریخ هفتم بهمن ماه 99 برگزار شد و در جلسه‌ای، میزبان تعدادی از شرکت‌کنندگان ساکن تهران [...]

پالایشگاه نفت اصفهان – کارگاه جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری

29 آبان 1399|۰ Comments

افتخار داشتیم کارگاه‌های آموزش آنلاین را برای کارشناسان محترم شرکت پالایشگاه اصفهان به صورت درون سازمانی برگزار کنیم. این کارگاه‌ها در 8 جلسه سه ساعته اجرا شد.  

سما مروارید آسیا – پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

10 مهر 1399|۰ Comments

پروژه‌ طراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری و انتخاب نرم افزار مجموعه سما مروارید آسیا آغاز شد و افتخار داشتیم برای کارگاه طراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری، میزبان مدیریت محترم و تعدادی از کارکنان این سازمان باشیم.  

دومین دوره کارگاه آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری

22 مرداد 1399|۰ Comments

دومین دوره کارگاه آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری در مرداد ماه 1399 برگزار شد. مدت این دوره 24 ساعت بود و اجرای آن در پلتفرم آنلاین مرکز آموزش ضمن خدمت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اجرا شد. در انتهای دوره، مدارک شرکت کنندگان در یک جلسه حضوری تقدیم گردید. [...]

اولین دوره کارگاه آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری

18 تیر 1399|۰ Comments

اولین دوره کارگاه آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری در تیرماه 1399 برگزار شد. محتوای این دوره آموزشی به صورت کاملا کارگاهی و با استفاده از ابزارهای کار گروهی به شرکت‌کنندگان ارائه گردید.

هشتمین دوره کارگاه طراحی سیستم

5 اسفند 1398|۰ Comments

هشتمین دوره کارگاه طراحی سیستم با حضور متخصصانی از شهرهای کرمانشاه، تبریز، کرمان، بیرجند و تهران در بهمن ماه 1399 در مجموعه DrCRM برگزار گردید. خوشحالیم که در گروه DrCRM خانواده‌ای به وسعت کشور عزیزمان ایران دارد.

گروه کیهان صنعت قائم – پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

3 بهمن 1398|۰ Comments

در ماهی که گذشت سه جلسه از کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم را برای مجموعه تامین کالای قائم برگزار کردیم. کارگاه خلق ارزش، وفاداری و تجربه مشتری را در خدمت تیم‌هایی از این مجموعه محترم بوده‌یم.

شرکت کاله – کارگاه آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

22 دی 1398|۰ Comments

بیست و دوم دی ماه گذشته روزی به یاد ماندنی برای مجموعه DrCRM سپری شد. در این تجربه دلنشین، کارگاه آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای مدیران و کارشناسان مجموعه پیشتاز و نوآور کاله در دفتر مرکزی تهران برگزار کردیم.  

هفتمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

10 دی 1398|۰ Comments

هفتمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM با حضور کارشناسانی از پرشیا خودرو، بانک مهر اقتصاد، لوله و پروفیل امید البرز، ایده پردازان بهیاد، آرمین پلیمر و گروه ماهان تیموری در آذر و دی ماه 1398 برگزار گردید.

شرکت بانی‌ چاو (کاله) – دوره اول کارگاه وفادارسازی و تجربه مشتری

14 آبان 1398|۰ Comments

شنبه چهاردهم آبان ماه 1398 در یک روز به یاد ماندنی، اولین دوره کارگاه وفادارسازی و تجربه مشتری برای شرکت پخش  بانی‌ چاو، ایرانیان (گروه کاله) برگزار گردید. در این کارگاه به‌روز‌ترین روش‌های وفادارسازی و ایجاد تجربه‌ای ماندگار و لذت‌بخش برای مشتریان ارائه شد.  

کرمانشاه – سمینار طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

2 آبان 1398|۰ Comments

افتخار داشتیم در تاریخ دوم آبان ماه سال 1398، برای برگزاری سمینار یک روزه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان در کنار هم‌میهنان خوبمان در شهر کرمانشاه باشیم. هماهنگی برگزاری این رویداد توسط آکادمی کامیاران انجام شد و این برنامه در سالن کنفرانس اداره استاندارد برگزار گردید.  

مشهد – شرکت کاوشگران – کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

23 مهر 1398|۰ Comments

کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط بامشتری در تاریخ بیست‌ و دوم و بیست و سوم مهر ماه با مشارکت شرکت کاوشگران بهبود کیفیت در شهر مشهد مقدس با حضور تیم‌هایی از نان قدس رضوی، بانک صادرات، ثامن دارو مشهد، گروه صنعتی مکث، بهران فیلتر، شرکت نرم افزاری شاتوت، تکسو، تاتلی [...]

قم – خانه ایرانی – کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری

3 مهر 1398|۰ Comments

کارگاه یک روزه مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد وفادارسازی مشتریان، برای نمایندگان فروش شهرستان‌های فروشگاه خانه ایرانی برگزاری شد و شرکت‌کنندگان در این دوره با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و وفادارسازی آنان آشنا شدند.

شرکت نرم افزاری آموت _ کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

26 شهریور 1398|۰ Comments

کارگاه دو روزه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد خلق تجربه، در شرکت نرم افزاری آموت بر گزار شد. حضور در شهر مقدس مشهد و برگزاری کارگاه با این تیم جوان و خوش فکر، سفری به یادماندنی برای ما رقم زد.  

شرکت گردشگری ایران دوستان _ پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

12 شهریور 1398|۰ Comments

افتخار داشتیم کارگاه تجربه مشتری براساس نقشه سفر مشتری را با تیم پرانرژی و با انگیزه ایران دوستان برگزار کنیم. در این کارگاه، متدلوژی طراحی نقشه سفر مشتری با استفاده از یک سناریوی سفارشی‌سازی شده مورد بررسی قرار گرفت.  

کلینیک دندان پزشکی ارکیدا _ کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM)

22 مرداد 1398|۰ Comments

افتخار داشتیم کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM) را در کنار اعضای کلینیک ارکیدا برگزار کنیم. آشنایی و همکاری با این عزیزان باعث خشنودی ماست.

مجتمع فنی تهران – دوره MBA کد 14 – درس تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری

25 تیر 1398|۰ Comments

برای اولین بار، در دوره‌های MBA مجتمع فنی تهران، درس تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری و رفتار مصرف کننده، با مشارکت  گروه DrCRM برگزار شد. این کارگاه‌ها برای چهاردهمین دوره MBA با گرایش بازاریابی اجرا گردید.  

صنایع روشنایی روناک – پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

18 تیر 1398|۰ Comments

کارگاه طراحی فرآیند‌های ارتباط با مشتری برای تیم موفق روناک برگزار شد. در این سری کارگاه‌ها، فرآیندهای حوزه ارتباط با مشتری در صنایع روشنایی روناک طراحی شد و در پروژه انتخاب نرم افزار CRM مورد استفاده قرار گرفت.  

سازمان مدیریت صنعتی – رونمایی از ورژن 2019 مدل DrCRM

3 تیر 1398|۰ Comments

در روز دوشنبه سوم تیرماه 1398 در سازمان مدیریت صنعتی، مرکز تعالی سازمانی، رونمایی از ورژن جدید مدل DrCRM در طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری،برگزار شد. در این برنامه، آقای مهندس مجید برقی، آقای مهندس سید سعید موسوی خصال و آقای دکتر حسن سیرانی به سخنرانی پرداختند.  

پنجمین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

30 خرداد 1398|۰ Comments

پنجمین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری با حضور مجموعه‌های زیر برگزار شد: موسسه خیریه محک، بانک مهر اقتصاد، درمانگاه خیریه کوثر مشیز، شرکت رابین مشاور پارسیان، مجموعه پرجینال و مجموعه ترنج؛ از بودن در کنار این عزیزان لذت بردیم.

تالار وحدت – پروژه طراحی باشگاه مشتریان

9 خرداد 1398|۰ Comments

افتخار داشتیم کارگاه‌ تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری را برای مجموعه مدیران ارشد تالار وحدت برگزار کنیم. در این کارگاه‌، متدلوژی طراحی و استقرار باشگاه مشتریان و نمونه‌های موفق داخلی و خارجی باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.  

دانشگاه علم و صنعت – کارگاه ۳۲ ساعته طراحی سیستم CRM

25 اردیبهشت 1398|۰ Comments

کارگاه ۳۲ ساعته طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل DrCRM در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد. هماهنگی‌های این دوره توسط انجمن علمی دانشکده صورت گرفت. در پایان دوره، تعدادی از دانشجویان برای گذراندن [...]

شرکت بافکو – پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

27 فروردین 1398|۰ Comments

افتخار داشتیم کارگاه‌های تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری را برای شرکت به اندیشی و فناوری فردا (بافکو)‌ برگزار کنیم. همکاری گروه DrCRM با مجموعه بافکو در چهارمین سال است. در این کارگاه‌ها، سرفصل‌های طراحی تجربه مشتری و وفادارسازی مشتری مورد بررسی قرار گرفت.

برج آزادی – پروژه طراحی باشگاه مشتریان

23 اسفند 1397|۰ Comments

کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری در تاریخ بیست و سوم اسفند ماه نود و هفت برای مدیران و کارشناسان مجموعه برج آزادی برگزار شد. این برنامه در راستاری پروژه طراحی باشگاه مخاطبان مجموعه بنیاد رودکی اجرا گردید.  

دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت – همایش آشنایی با CRM

13 اسفند 1397|۰ Comments

در تاریخ سیزدهم اسفندماه 1397 همایش آشنایی با مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برگزار شد. هماهنگی‌ کارگاه‌های تخصصی برای دانشجویان این دانشکده در فروردین آینده در حال انجام است.  

چهارمین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

12 اسفند 1397|۰ Comments

در دوازدهم اسفندماه 1397 چهارمین کارگاه آشنایی با امکانات و معیارهای ارزیابی نرم افزارهای CRM برگزار شد. در این کارگاه افتخار داشتیم میزبان پست DHL،‌ آژانس گردشگری ایران دوستان، آنی نور گستر شفق، پایدار پلیمر و پخش شیرآلات بهداشتی آهارکو باشیم.

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف – رویداد جامع مدیریت بازاریابی و فروش B2B

3 اسفند 1397|۰ Comments

کارگاه تخصصی مدیریت ارتباط با مشتریان B2B در تاریخ سوم اسفندماه در جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.   در این کارگاه، مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان برای شرکت کنندگان تشریح شد.   مباحث تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کارهای [...]

تالار رودکی – پروژه طراحی باشگاه مشتریان

25 بهمن 1397|۰ Comments

کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با  مشتری در تاریخ بیست و پنجمن بهمن ماه نود و هفت برای مدیران و کارشناسان تالار رودکی برگزار شد. این برنامه در راستاری پروژه طراحی باشگاه مخاطبان مجموعه بنیاد رودکی اجرا گردید.

پنجمین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

17 بهمن 1397|۰ Comments

کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان برای پنجمین دوره عمومی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، مورخ پانزدهم و هفدهم بهمن ۱۳۹۷ برگزار شد. این برنامه به صورت کاملا کارگاهی اجرا گردید.       شرکت کنندگان با استفاده از بوم طراحی برنامه وفادارسازی یا Loyalty Canvas به صورت گروهی،طراحی برنامه وفادارسازی [...]

چهارمین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

10 بهمن 1397|۰ Comments

کارگاه طراحی تجربه مشتری برای چهارمین بار در تاریخ هشتم و دهم بهمن ماه با حضور تیم‌هایی از مجموعه های زیر  برگزار شد: شرکت مخابرات ایران، باشگاه تراکتورسازی، گروه سایپا، شرکت JTI، وب‌سایت Bilit.com و مجموعه Oil Pack          

کلینیک تخصصی سعادت آباد – کارگاه سه روزه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM)

26 دی 1397|۰ Comments

افتخار داشتیم در دیماه نود و هفت، کارگاه‌های آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان را برای تیم حرفه‌ای کلینیک تخصصی سعادت آباد برگزار کنیم. بودن در کنار مدیران و کارکنان پر انرژی این مرکز درمانی،‌ بسیار لذت بخش و خاطره انگیز بود.        

قطارهای پنج ستاره فدک – پروژه طراحی تجربه مشتری

11 دی 1397|۰ Comments

دوره سه روزه طراحی تجربه مشتری در تاریخ سوم دیماه نود و هفت برای مدیران و کارشناسان مجموعه قطارهای پنج ستاره فدک برگزار شد. در این کارگاه، مدیران این مجموعه موفق با متدلوژی طراحی نقشه سفر مشتری آشنا شدند و طی یک کار کارگاهی، برای پرسونای تعریف شده، نقشه سفر [...]

چهارمین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

29 آذر 1397|۰ Comments

کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان برای چهارمین بار در روزهای یکشنبه و سه شنبه، مورخ بیست و پنجم و بیست و هفتم آذر ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. این برنامه به صورت کاملا کارگاهی اجرا گردید.       شرکت کنندگان با استفاده از بوم طراحی برنامه وفادارسازی یا Loyalty Canvas به [...]

گروه خودرو سازی بایک – مجموعه کارگاه‌های درون سازمانی

21 آذر 1397|۰ Comments

افتخار داشتیم در آذر ماه 97، مجموعه کارگاه‌های آموزشی را برای تیم فروش، خدمات پس از فروش و نمایندگان گروه خودروسازی بایک برگزار کنیم. این کارگاه‌ها در پنج روز آموزشی با سرفصل‌های مشتری مداری، مهارت ارتباطی، رفتار سازمانی، کار تیمی و 5S برگزار شد.  

دانشگاه خوارزمی – سمینار مدیریت ارتباط با مشتری

15 آذر 1397|۰ Comments

پنج شنبه پانزدهم آذرماه همایش مدیریت ارتباط با مشتری در دانشگاه خوارزمی برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای دانشجویان دانشکده های مهندسی صنایع و مدیریت تشریح گردید.  

مدرسه کسب و کار ماهان – چهارمین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش

8 آذر 1397|۰ Comments

کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری برای دانش‌پذیران حرفه‌ای چهارمین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش در مدرسه کسب و کار ماهان  (Mahan Business School) برگزار شد. در این دوره مباحث وفادارسازی مشتری و طراحی تجربه مشتری به صورت کارگاهی تدریس گردید.      

دومین گردهمایی خانواده DrCRM

27 آبان 1397|۰ Comments

دومین گردهمایی خانواده دکتر سی آر ام در تاریخ بیست و هفتم آبان ماه با حضور مهمانان ارزشمندی از پرشیا خودرو، سایپا، ساپکو، بایک، بنیاد رودکی (تالار وحدت)، سروش، لوازم خانگی دوان، انتشارات خیلی سبز،‌ فناوری پیشرفته جهان و سامانه‌ گستران روز برگزار شد. 🎤 در این برنامه آقای مهندس محمدرضا [...]

سومین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

24 آبان 1397|۰ Comments

کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان برای بار سوم در تاریخ بیست و چهارم آبان ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. برنامه ریزی این برنامه توسط تیم دنیای کسب و کار (دکوک) و در محل کافه ایونت برگزار شد. در این برنامه میزبان تیم بازاریابی و فروش شهر خودرو بودیم.  

باغ تالار صبا (کرمان) – کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری و میزبانی حرفه‌ای

10 آبان 1397|۰ Comments

دوره سه روزه آموزش ارتباط با مشتری برای کارکنان باغ تالار صبا برگزار شد. این دوره تخصصی برای پرسنل این مجموعه خدماتی، در شهر تهران برگزار شد. در بخش اول، آقای مهندس مجید برقی، مهارت‌های مشتری‌مداری، خدمات مشتری و تجربه مشتری را آموزش دادند.     در قسمت بعد، مهارت‌های [...]

دومین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

3 آبان 1397|۰ Comments

کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان برای دومین بار در تاریخ سوم آبان ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. در این دوره، میزبان دوستانی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران،‌ فناوری پیشرفته جهان، و... بودیم.  

سومین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

12 مهر 1397|۰ Comments

کارگاه طراحی تجربه مشتری برای بار سوم در تاریخ دوازدهم مهرماه با حضور تیم هایی از مجموعه های زیر در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد: قطارهای فدک، ساویز، مجموعه ورزشی انقلاب، آسان پرداخت (آپ)، فناپ پرداخت، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، بیمه پاسارگاد، بنیاد آسمان، پایدار پلیمر، سامانه گستران روز، میزبان داده [...]

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف – کارگاه تخصصی CRM

19 شهریور 1397|۰ Comments

امروز کارگاه مدیریت ارتباط با مشتریان در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای مراکز جهاد دانشگاهی این دانشگاه، معرفی گردید.  

شرکت ایران ارقام – کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

8 شهریور 1397|۰ Comments

کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، از نیمه دوم مردادماه در شرکت ایران ارقام در حال برگزاری است. این کارگاه در پنج جلسه با محورهای خلق ارزش برای مشتری، طراحی تجربه مشتری، طراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برگزار [...]

مدرسه کسب و کار ماهان – دوره MBA کد 209

6 شهریور 1397|۰ Comments

افتخار پیدا کردیم تا برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربردی، در کنار تیم حرفه‌ای مدرسه کسب و کار ماهان باشیم. آغاز همکاری گروه DrCRM با مدرسه کسب و کار ماهان، با تدریس کارگاه طراحی تجربه مشتری، برای دوره MBA کد 209 برگزار شد.  

دومین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

15 مرداد 1397|۰ Comments

افتخار داشتیم  دومین کارگاه‌ آموزشی "طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری" را با حضور تیم‌هایی از گروه مپنا، نمایندگی نیسان، جین‌وست، سایپا، انتشارات خیلی سبز، نمایندگی خودرو بایک، نشر افق و نانو الوند برگزار کنیم.    

اولین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

25 تیر 1397|۰ Comments

افتخار داشتیم  اولین کارگاه‌ آموزشی "طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری" را با حضور تیم‌هایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی، پتروشیمی شازند، کارگزاری فارابی، فروشگاه لوازم خانگی اکسیر، موسسه محک، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، فروشگاه اسباب بازی ماتیلوس، کلینیک دندان پزشکی ارکیدا،آژانس تبلیغاتی آیکونیک، محیط آرا، سبا سنگ، مدرسه اکسیژن [...]

دانشگاه صنعتی شریف – دومین همایش مدیریت ارتباط با مشتری

10 تیر 1397|۰ Comments

دومین همایش مدیریت ارتباط با مشتریان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان این دانشگاه، معرفی گردید تقویم آموزشی برگزاری دوره‌های مشترک سی.آر.ام با تیم آموزشی حرفه‌ای انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف متعاقبا اطلاع رسانی می شود. [...]

اسنپ تریپ – کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری (TRM)

12 خرداد 1397|۰ Comments

افتخار داریم، کارگاه‌های تخصصی “مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری”  یا به عبارتی Tourism Relationship Managemet یا (TRM) را برای کارکنان حرفه‌ای واحدهای ACM, Pricing, CX, QC و Call Center در مجموعه اسنپ تریپ برگزار کنیم. این کارگاه‌های آموزشی با هدف افزایش مهارت‌های “مشتری‌مداری”، “خلق تجربه متفاوت برای مشتری” [...]

دانشگاه صنعتی شریف – اولین همایش مدیریت ارتباط با مشتری

26 اردیبهشت 1397|۰ Comments

اولین همایش مدیریت ارتباط با مشتریان در دانشگاه صنعتی شریف مورخ بیست و چهارم اردیبهشت، برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان این دانشگاه، معرفی گردید تقویم آموزشی برگزاری دوره‌های مشترک سی.آر.ام با تیم آموزشی حرفه‌ای انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف [...]

شرکت دخانیات ایران – کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

21 اردیبهشت 1397|۰ Comments

اولین جلسه از کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، در روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در شرکت دخانیات ایران برگزار شد. در این دوره، بخش‌های ابتدایی مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای تیم بازاریابی، فروش نمایندگان، فروش مویرگی و فروش خارجی این سازمان [...]

ششمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

7 اردیبهشت 1397|۰ Comments

ششمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ پنجم و ششم اردیبهشت 1397 برگزار شد. در این دوره، میزبان شرکت احداث و توسعه نیروگاه‌های مپنا، سیمان صوفیان، نیرو ساحل بوشهر، نرم افزار مدیریت درمانگاهی روزنه و بازرگان گستر آتی آسیا بودیم.

اولین گردهمایی خانواده DrCRM

29 فروردین 1397|۰ Comments

افتخار داشتیم در تاریخ 29 فروردین‌ماه سال 1397 میزبان مشتریان خوبمان در اولین گردهمایی خانواده DrCRM باشیم. در این رویداد، آقای دکتر حسن سیرانی، موسس فروشگاه‌های اسباب‌بازی ماتیلوس، ارائه بسیار جذابی در حوزه تجربه درون‌فروشگاهی داشتند. در ادامه، آقای مهندس فرشید بهبود، مدیر CRM پرشیا خودرو، مباحث مشتری محوری در [...]

  • طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

پنجمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

10 اسفند 1396|۰ Comments

پنجمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ نهم و دهم اسفند 1396 برگزار شد. در این دوره، میزبان مدیران CRM پرشیا خودرو (نمایندگی BMW)، گروه خودروسازی بهمن، گاج مارکت، البرز شیمی آسیا و مشاورین مهرساد بودیم.    

  • بنیاد قلم چی

بنیاد قلم چی – سخنرانی در جمع نمایندگان سراسر کشور

3 اسفند 1396|۰ Comments

افتخار داشتیم پنج شنبه بیست و ششم بهمن ماه نود و شش، به عنوان سخنران در جمع هشتصد نفر از نمایندگان سراسر کشور در کانون فرهنگی آموزش (بنیاد قلم‌چی)‌ باشیم. این رویداد در مرکز همایش‌های بین‌الملی رازی برگزار شد.     در بخش اول سخنرانی، آقای مهندس مجید برقی در مورد مدیریت انتظارات [...]

اولین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

15 بهمن 1396|۰ Comments

اولین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان در تاریخ دوازدهم بهمن‌ماه 1396 برگزار شد. در این دوره، میزبان دوستانی از سامانه الکترونیک انصار، آژانس مسافرتی نیل‌گام سفر، فروشگاه دردونه (اراک)، کلینیک دندانپزشکی ارکیدا و تجهیز فود کورت زنو بودیم.  

کانون فرهنگی آموزش – سمینار رضایت سنجی مشتری

15 بهمن 1396|۰ Comments

افتخار داشتیم سه شنبه دهم بهمن ماه، برای برگزاری اولین دوره از سلسله سمینارهای مدیریتی -‌ آموزشی، در خدمت دوستان خوبمان در کانون فرهنگی آموزش (بنیاد قلم‌چی)‌ باشیم.   در ابتدای دوره، آقای مهندس مجید برقی در مورد مدیریت انتظارات مشتری و رضایت‌سنجی مشتری صحبت کردند.   در ادامه، آقای [...]

دیجی کالا – کارگاه درون سازمانی مهارت‌های ارتباطی برای کارکنان خدمات پس از فروش

27 دی 1396|۳ Comments

اولین دوره ‌از کارگاه‌های درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش مهارت‌های ارتباطی به کارکنان واحد خدمات پس از فروش با عنوان صلح درونی در تاریخ 96/10/26 برگزار شد.     در این دوره آقای دکتر شارقی با تکنیک‌های کاربردی و باز‌های جذاب، مباحث مربوط به مدیریت خشم و [...]

چهارمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

22 دی 1396|۰ Comments

چهارمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ بیستم و بیست و یکم آذرماه 1396 برگزار شد. در این دوره، میزبان دوستانی از تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، لوله گستر گلپایگان، فناوری نیماد، کافه و رستوران زنجیره ای کلبه (قائمشهر)، گروه بازرگانی سقایی و کلینیک دندانپزشکی [...]

دیجی کالا – کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری

16 دی 1396|۰ Comments

اولین جلسه از کارگاه درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش تجربه مشتری با رویکرد حل مساله و حل تعارض در حال اجراست. در بخش اول جلسه که در تاریخ چهاردهم دیماه 96 برگزار شد، آقای مهندس مجید برقی به تشریح تجربه مشتری با تمرکز بر ایجاد تجربه دیجیتال [...]

بیمارستان آتیه – اولین دوره کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در صنایع درمانی (PRM)

5 دی 1396|۰ Comments

اولین دروه از کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در صنایع درمانی (PRM) در تاریخ 96/10/05 برای کارکنان خوب بیمارستان آتیه برگزار شد. در این کارگاه، مبانی مشتری مداری در صنعت درمان، ویژگی‌های یک بیمارستان مشتری محور و راهکارهای کاربردی برای ارتقاء‌ مشتری مداری مورد بررسی قرار گرفت. تدریس [...]

اولین دوره کارگاه مهارت‌های کاربردی در برقراری ارتباط موثر با مشتری

23 آذر 1396|۰ Comments

اولین دوره کارگاه آموزشی مهارت‌های کاربردی در ارتباط موثر با مشتری برگزار در تاریخ پنج شنبه 23 آذرماه 96 با تدریس آقای دکتر آرش شارقی برگزار شد. در این دوره میزبان بیمه پاسارگاد، بازرگان گستر جام جم، تابان نیرو شیراز، پیام آوران دانش مدیریت، فناوری پیشرفته جهان و گلدیس کاشی [...]

سومین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

2 آذر 1396|۰ Comments

سومین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ اول و دوم آذرماه 1396 برگزار شد و میزبان تیم هایی از مجموعه ورزشی انقلاب، پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، طرح باران، بلاک 68 و مجموعه باغ رستوران امیر نظام کرمان بودیم.

دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت – دوره آموزش ترمیک CRM

15 آبان 1396|۰ Comments

ما در گروه DrCRM از سال گذشته برگزاری دوره‌های دانشجویی را در کنار دوره‌های عمومی در دستور کار قرار دادیم و آموزش تیم‌های دانشجویی را در قالب منتورینگ آغاز کردیم. به لطف خدا،‌ با تلاش و علاقمندی که بچه‌ها از خودشان نشان دادند، در حال حاضر در پروژه‌های اجرایی و [...]

دومین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

23 شهریور 1396|۰ Comments

دوم دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM روز پنج شنبه مورخ بیست و سوم شهریورماه 1936  برگزار شد. مدرسین این گارگاه، آقای مهندس مجید برقی و خانم مهندس فاطمه نصری بودند. در این کارگاه، میزبان مدیران و کارشناسان عزیزی از کسب و کارهای B2B و B2C از جمله موسسه خیریه [...]

اولین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

6 شهریور 1396|۰ Comments

اولین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM روز پنج شنبه مورخ نهم شهریورماه 1936  برگزار شد. مدرسین این گارگاه، آقای مهندس مجید برقی و خانم مهندس فاطمه نصری بودند. در این کارگاه، میزبان مدیران و کارشناسان عزیزی از کسب و کارهای B2B و B2C از جمله گروه صنعتی [...]

  • سومین کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM- مجید برقی

سومین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

6 اسفند 1395|۰ Comments

سومین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM روز پنج شنبه مورخ پنجم اسفند ماه ۱۳۹۵ برگزار شد. مدرسین این گارگاه، آقای مهندس مجید برقی و خانم مهندس فاطمه نصری بودند. در این کارگاه، میزبان مدیران و کارشناسان عزیزی از کسب و کارهای B2B و B2C در حوزه‌های تولید [...]

دانشگاه صنعتی امیر کبیر – کارگاه طراحی تجربه مشتری در همایش دانشجویی مهندسی صنایع

18 بهمن 1395|۰ Comments

کارگاه "طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری" مورخ 14 بهمن 95، در سالن اصلی چهاردهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع در دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسط آقای مهندس مجید برقی برگزار شد. در این کارگاه، نمایندگان گروه DrCRM با دوستان خوبی از دانشگاه‌های سراسر کشور آشنا شدند و فرصت‌های [...]

دومین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

12 دی 1395|۰ Comments

کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM با حضور متخصصین محترمی از گروه بهمن، مرکز خدمات حوزه های علمیه، فروشگاه اسباب بازی ماتیلوس، کاشی برلیان، سامانه گستران روز، برند طراحان لباس و شرکت کنندگان شخصی، روز پنج شنبه مورخ نهم دیماه 1395 برگزار شد.       در این کارگاه، مدل [...]

دانشگاه علم و صنعت – دومین دوره کارگاه دانشجویی آشنایی با CRM

13 آبان 1395|۰ Comments

با توجه با استقبال دانشویان از اولین دوره کارگاه دانشجویی آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، دومین دوره این کارگاه نیز با مشارکت گروه نرم‌ افزاری دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت، در  روز پنج شنبه مورخ 13 آبان‌ماه 1395 برگزار شد. این دوره، علاوه بر دانشجویان دانشگاه علم و [...]

گلدیس کاشی – پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

10 آبان 1395|۰ Comments

در تاریخ دهم آبان ماه 1395، فروشگاه بزرگ گلدیس کاشی در خیابان شیراز جنوبی افتتاح شد. نمایندگان فروش محصولات گلدیس کاشی از سراسر کشور در این مراسم حضور داشتند.                   این فروشگاه، به معرفی آخرین طرح‌های محصولات کاشی و سرامیک مجموعه گلدیس [...]

اولین دوره کارگاه بکارگیری تکنیک‌های داده کاوی (Data Mining) در CRM

6 آبان 1395|۰ Comments

اولین دوره از کارگاه مقدماتی بکارگیری تکنیک‌های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری در تاریخ 6 آبان‌ماه 1395 برگزار شد. با توجه به علاقمندی تمامی شرکت‌کنندگان، مقرر شد دوره پیشرفته این کارگاه برای شرکت کنندگان برگزار شود.  

دانشگاه علم و صنعت – اولین دوره کارگاه دانشجویی آشنایی با CRM

29 مهر 1395|۰ Comments

اولین دوره کارگاه دانشجویی آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با مشارکت گروه نرم‌ افزاری دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت، در  روز پنج شنبه مورخ 29 مهرماه 1395 برگزار شد. این دوره، علاوه بر دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، دانشجویان سایر دانشگاه هم حضور داشتند.  

همایش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کرمانشاه

25 شهریور 1395|۰ Comments

  همایش مدیریت ارتباط با مشتریان در روز یکشنبه 28 شهریور در آمفی تئاتر هتل بین‌المللی پارسیان کرمانشاه برگزار شد.     در این همایش حدود 200 نفر از صاحبان کسب و کار، مدیران و کارشناسان شهر خوب کرمانشاه در حوزه‌‌‌های مختلف تولیدی و خدماتی به همراه تعدادی از مخاطبان [...]

  • مجید برقی کارگاه انتخاب نرم افزار CRM DrCRM

اولین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

19 شهریور 1395|۰ Comments

اولین کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM با حضور متخصصین محترمی از گروه مپنا، بانک سپه، بانک انصار، روزنامه همشهری، پگاه سیستم، پارک علمی فناوری قزوین، فروشگاه زنجیره‌ای تارا و پخش کارنونیک روز پنج شنبه مورخ 18 شهریور 1395 برگزار شد.     در این کارگاه، مدل ارزیابی و [...]

موسسه آموزش عالی آزاد بهار – دوره مشترک اصول استقرار و بهره برداری از CRM

3 مرداد 1395|۰ Comments

کارگاه تخصصی اصول استقرار و بهره برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با مشارکت گروه مدیریت ارتباط با مشتری و موسسه آموزش عالی آزاد بهار در روز پنج شنبه مورخ 7 مرداد 1395 برگزار شد. این دوره در اتاق کنفرانس گروه مدیریت ارتباط با مشتری برگزار شد و [...]

  • انتشارات گاج

انتشارات گاج – کارگاه اختصاصی اصول استقرار و بهره‌برداری CRM

14 خرداد 1395|۰ Comments

کارگاه تخصصی اصول استقرار و بهره برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با مشارکت گروه مدیریت ارتباط با مشتری و موسسه آموزش عالی آزاد بهار در روز پنج شنبه مورخ 13 خرداد 1395 در اتاق کنفرانس گروه مدیریت ارتباط با مشتری برگزار شد. در این جلسه، میزبان مدیر و کارشناسان [...]

دانشگاه تهران – کارگاه اصول استقرار و بهره‌برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

6 خرداد 1395|۰ Comments

کارگاه آموزشی اصول استقرار و بهره‌برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با رویکرد کاربردی، روز پنج شنبه مورخ ششم خرداد 1395 در مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.     در این دوره، بیش از سی نفر از مدیران و کارشناسان مجموعه‌های دولتی و خصوصی، در [...]

بانک رفاه – کارگاه درون سازمانی استقرار و بهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان

26 دی 1394|۰ Comments

کارگاه استقرار و بهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی در تاریخ 23 و 24 دی ماه 1394 در سالن همایش ولنجک بانک رفاه برگزار شد. برنامه ریزی این دوره با مشارکت اداره طراحی بازار و توسعه محصول بانک رفاه، شرکت رفاه پردیس، مرکز توسعه مدیریت امید فدایی منش و گروه مدیریت [...]

راه های ارتباط با ما

telephone-symbol-button_318-418932 نشانی:تهران، سعادت آباد، علامه جنوبی، خیابان ۳۲ شرقی، پلاک ۳۴

telephone-symbol-button_318-418932 تلـفـن: 91333396 – 021

telephone-symbol-button_318-418932 تلـگـرام: 09223744051

telephone-symbol-button_318-418932 ایمیل: info@DrCRM.ir

در صورت تمایل، فرم زیر را تکمیل بفرمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.