Kermanshah – Customer Loyalty Program Design Seminar

صفحه اصلی/workshops-en/Kermanshah – Customer Loyalty Program Design Seminar

We were proud to be with our good countrymen in Kermanshah on OCT 2, 2019, to hold a one-day seminar on Designing customer loyalty program. The event was coordinated by Kamyaran Academy and the program was held in the conference hall of the Standards administration.

 

By |2021-05-19T20:38:49+04:3029 اردیبهشت 1400|Categories: workshops-en|بدون دیدگاه

About the Author:

mm
تحصیلاتش را در رشته مهندسی برق انجام داده و پروژه‌های متعددی با نرم افزار متلب اجرا کرده است. چند سالی است به تدریس و آموزش زبان انگلیسی می‌پردازد و حوزه تخصصی‌اش، زبان انگلیسی کسب و کار می‌باشد.

ثبت ديدگاه

افتخار داشتیم در تاریخ دوم آبان ماه سال 1398، برای برگزاری سمینار یک روزه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان در کنار هم‌میهنان خوبمان در شهر کرمانشاه باشیم. هماهنگی برگزاری این رویداد توسط آکادمی کامیاران انجام شد و این برنامه در سالن کنفرانس اداره استاندارد برگزار گردید.

 

About the Author:

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top