دیجی کالا – کارگاه درون سازمانی مهارت‌های ارتباطی برای کارکنان خدمات پس از فروش

/, کارگاه‌های آموزشی/دیجی کالا – کارگاه درون سازمانی مهارت‌های ارتباطی برای کارکنان خدمات پس از فروش

اولین دوره ‌از کارگاه‌های درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش مهارت‌های ارتباطی به کارکنان واحد خدمات پس از فروش با عنوان صلح درونی در تاریخ ۹۶/۱۰/۲۶ برگزار شد.

 

دیجی کالا کارگاه درون سازمانی مهارت های ارتباطی

 

در این دوره آقای دکتر شارقی با تکنیک‌های کاربردی و باز‌های جذاب، مباحث مربوط به مدیریت خشم و ارتباط موثر با خود را به پرسنل مرتبط با خدمات مشتری در مجموعه دیجی کالا ارائه کردند.

 

دیجی کالا کارگاه درون سازمانی مهارت های ارتباط صلح درونی

 

 

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

۳ نظرات

  1. نگین دی 27, 1396 در 10:19 ق.ظ - پاسخ دادن

    عکسی که گذاشتید مربوط به ۲۶/۱۰/۹۶ میباشد جسارتا تاریخ را اشتباه ثبت کردید.

  2. سمیرا اسفند 24, 1396 در 1:07 ب.ظ - پاسخ دادن

    سلام ،من میخواستم اگه ممکنه مقاله ای در مورد هوشمندی کسب و کار در شرکت هایی مانند پگاه یا دیجی کالا و کاربرد اون در جبران کاهش فروش داشته باشم ،ممنون میشم اگه برای من بفرستید

ثبت ديدگاه