به دنبال یادگیری حرفه‌ای‌ CRM هستید؟

آموزش CRM

              حضور در دوره‌های آموزش CRM به چه کسانی توصیه می‌شود؟

  • سازمان‌هایی که در پی افزایش مهارت‌های ارتباطی کارکنان هستند.

  • دانشجویانی که علاقمند به یادگیری تکنیک‌های کاربردی CRM هستند.

  • افرادی که به دنبال کسب دانش تخصصی و یافتن فرصت‌های شغلی هستند.

  • شرکت‌هایی که قصد دارند نرم افزار CRM متناسب با کسب و کارشان را شناسایی کنند.

  • شرکت‌هایی که به دنبال یادگیری دانش طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان هستند.

ما آموزش CRM را به چه روش‌هایی ارائه می‌دهیم؟

کارگاه‌های آموزشی

دوره‌های آموزشی

سخنرانی

معرفی کارگاه‌های آموزشی

مبانی و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری

در این کارگاه با مبانی و مفاهیم CRM، انواع رویکردها، کاربردها، تکنیک‌ها و ابزارهای آن آشنا می‌شوید.
پیش ثبت نام

طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

در این کارگاه می‌آموزید چگونه یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری متناسب با کسب و کارتان طراحی کنید.
پیش ثبت نام

ارزیابی و انتخاب نرم‌افزارهای CRM

در این کارگاه می‌آموزید چگونه نرم‌افزار CRM متناسب با شرایط و ویژگی‌های کسب و کارتان را انتخاب نمایید.
پیش ثبت نام

کاربرد تکنیک‌های داده کاوی در CRM

در این کارگاه می‌آموزید که چگونه به صورت حرفه‌ای ابزارهای داده‌کاوی را برای تحلیل داده‌های مشتریان‌تان به کار بگیرید.
پیش ثبت نام

برای دریافت خدمات آموزش CRM و آشنایی بیشتر با کارگاه‌ها، با ما تماس بگیرید.

دوره‌های آموزشی و سخنرانی‌ها بر اساس نیازمندی سازمان‌ها، سفارشی‌سازی و ارائه می‌شوند.

      telephone-symbol-button_318-418932  ۲۲۰۶۰۹۲۶

فرم درخواست تماس

نزدیک‌ترین کارگاه در تقویم آموزشی

سرفصل‌های کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان 

  • تشریح مدل طراحی و استقرار CRM در کسب و کارهای B2B و B2C

  • معرفی چهار رویکرد CRM استراتژیک، فرآیندی، تعاملی و تحلیلی

  • تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM

  • آشنایی با روش محاسبه ارزش دوره عمر مشتری (CLV) و طراحی برنامه وفادارسازی

  • معرفی گیمیفیکیشن و کاربرد آن در عمق بخشیدن به رابطه با مشتریان

  • معرفی مفهوم تجربه مشتری و ارائه مطالعه موردی از طراحی نقشه سفر مشتری

  • آشنایی با ابزارهای Social CRM و یکپارچه‌سازی آن‌ها با پلتفرم CRM

  • معرفی شاخص‌های ارزیابی اثربخشی CRM در فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات

  • آشنایی با امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و کاربردهای آن‌ها

  • مطالعه موردی پروژه‌های استقرار CRM در کسب و کارهای B2B و B2C در کشور

برای مشاهده نسخه با کیفیت بنر مقابل، لطفا روی آن کلیک بفرمایید.

توضیحات بیشتر

تعدادی از کارگاه‌های آموزشی برگزار شده

دیجی کالا – کارگاه درون سازمانی مهارت‌های ارتباطی برای کارکنان خدمات پس از فروش

دی ۲۷ام, ۱۳۹۶|2 Comments

اولین دوره ‌از کارگاه‌های درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش مهارت‌های ارتباطی به کارکنان واحد خدمات پس از فروش با عنوان صلح درونی در تاریخ 96/10/26 برگزار شد.     در این دوره آقای دکتر شارقی با تکنیک‌های کاربردی و باز‌های جذاب، مباحث مربوط به مدیریت خشم و [...]

چهارمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

دی ۲۲ام, ۱۳۹۶|0 Comments

چهارمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ بیستم و بیست و یکم آذرماه 1396 برگزار شد. در این دوره، میزبان دوستانی از تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، لوله گستر گلپایگان، فناوری نیماد، کافه و رستوران زنجیره ای کلبه (قائمشهر)، گروه بازرگانی سقایی و کلینیک دندانپزشکی [...]

دیجی کالا – کارگاه درون سازمانی تجربه مشتری با رویکرد حل مساله و حل تعارض

دی ۱۶ام, ۱۳۹۶|0 Comments

اولین جلسه از کارگاه درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش تجربه مشتری با رویکرد حل مساله و حل تعارض در حال اجراست. در بخش اول جلسه که در تاریخ چهاردهم دیماه 96 برگزار شد، آقای مهندس مجید برقی به تشریح تجربه مشتری با تمرکز بر ایجاد تجربه دیجیتال [...]

بیمارستان آتیه – اولین دوره کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در صنایع درمانی (PRM)

دی ۵ام, ۱۳۹۶|0 Comments

اولین دروه از کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در صنایع درمانی (PRM) در تاریخ 96/10/05 برای کارکنان خوب بیمارستان آتیه برگزار شد. در این کارگاه، مبانی مشتری مداری در صنعت درمان، ویژگی‌های یک بیمارستان مشتری محور و راهکارهای کاربردی برای ارتقاء‌ مشتری مداری مورد بررسی قرار گرفت. تدریس [...]

اولین دوره کارگاه مهارت‌های کاربردی در برقراری ارتباط موثر با مشتری

آذر ۲۳ام, ۱۳۹۶|0 Comments

اولین دوره کارگاه آموزشی مهارت‌های کاربردی در ارتباط موثر با مشتری برگزار در تاریخ پنج شنبه 23 آذرماه 96 با تدریس آقای دکتر آرش شارقی برگزار شد. در این دوره میزبان بیمه پاسارگاد، بازرگان گستر جام جم، تابان نیرو شیراز، پیام آوران دانش مدیریت، فناوری پیشرفته جهان و گلدیس کاشی [...]

سومین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

آذر ۲ام, ۱۳۹۶|0 Comments

سومین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ اول و دوم آذرماه 1396 برگزار شد و میزبان تیم هایی از مجموعه ورزشی انقلاب، پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، طرح باران، بلاک 68 و مجموعه باغ رستوران امیر نظام کرمان بودیم.

دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت – دوره آموزش ترمیک CRM

آبان ۱۵ام, ۱۳۹۶|0 Comments

ما در گروه DrCRM از سال گذشته برگزاری دوره‌های دانشجویی را در کنار دوره‌های عمومی در دستور کار قرار دادیم و آموزش تیم‌های دانشجویی را در قالب منتورینگ آغاز کردیم. به لطف خدا،‌ با تلاش و علاقمندی که بچه‌ها از خودشان نشان دادند، در حال حاضر در پروژه‌های اجرایی و [...]

دومین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۶|0 Comments

دوم دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM روز پنج شنبه مورخ بیست و سوم شهریورماه 1936  برگزار شد. مدرسین این گارگاه، آقای مهندس مجید برقی و خانم مهندس فاطمه نصری بودند. در این کارگاه، میزبان مدیران و کارشناسان عزیزی از کسب و کارهای B2B و B2C از جمله موسسه خیریه [...]

اولین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

شهریور ۶ام, ۱۳۹۶|0 Comments

اولین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM روز پنج شنبه مورخ نهم شهریورماه 1936  برگزار شد. مدرسین این گارگاه، آقای مهندس مجید برقی و خانم مهندس فاطمه نصری بودند. در این کارگاه، میزبان مدیران و کارشناسان عزیزی از کسب و کارهای B2B و B2C از جمله گروه صنعتی [...]

  • سومین کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM- مجید برقی

سومین کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

اسفند ۶ام, ۱۳۹۵|0 Comments

سومین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM روز پنج شنبه مورخ پنجم اسفند ماه ۱۳۹۵ برگزار شد. مدرسین این گارگاه، آقای مهندس مجید برقی و خانم مهندس فاطمه نصری بودند. در این کارگاه، میزبان مدیران و کارشناسان عزیزی از کسب و کارهای B2B و B2C در حوزه‌های تولید [...]

دانشگاه صنعتی امیر کبیر – کارگاه طراحی تجربه مشتری در همایش دانشجویی مهندسی صنایع

بهمن ۱۸ام, ۱۳۹۵|0 Comments

کارگاه "طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری" مورخ 14 بهمن 95، در سالن اصلی چهاردهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع در دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسط آقای مهندس مجید برقی برگزار شد. در این کارگاه، نمایندگان گروه DrCRM با دوستان خوبی از دانشگاه‌های سراسر کشور آشنا شدند و فرصت‌های [...]

دومین کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

دی ۱۲ام, ۱۳۹۵|0 Comments

کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM با حضور متخصصین محترمی از گروه بهمن، مرکز خدمات حوزه های علمیه، فروشگاه اسباب بازی ماتیلوس، کاشی برلیان، سامانه گستران روز، برند طراحان لباس و شرکت کنندگان شخصی، روز پنج شنبه مورخ نهم دیماه 1395 برگزار شد.       در این کارگاه، مدل [...]

دانشگاه علم و صنعت – دومین دوره کارگاه دانشجویی آشنایی با CRM

آبان ۱۳ام, ۱۳۹۵|0 Comments

با توجه با استقبال دانشویان از اولین دوره کارگاه دانشجویی آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، دومین دوره این کارگاه نیز با مشارکت گروه نرم‌ افزاری دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت، در  روز پنج شنبه مورخ 13 آبان‌ماه 1395 برگزار شد. این دوره، علاوه بر دانشجویان دانشگاه علم و [...]

گلدیس کاشی – کارگاه اختصاصی مدیریت ارتباط با مشتری برای نمایندگان فروش

آبان ۱۰ام, ۱۳۹۵|0 Comments

در تاریخ دهم آبان ماه 1395، فروشگاه بزرگ گلدیس کاشی در خیابان شیراز جنوبی افتتاح شد. نمایندگان فروش محصولات گلدیس کاشی از سراسر کشور در این مراسم حضور داشتند.                   این فروشگاه، به معرفی آخرین طرح‌های محصولات کاشی و سرامیک مجموعه گلدیس [...]

اولین کارگاه بکارگیری تکنیک‌های داده کاوی (Data Mining) در CRM

آبان ۶ام, ۱۳۹۵|0 Comments

اولین دوره از کارگاه مقدماتی بکارگیری تکنیک‌های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری در تاریخ 6 آبان‌ماه 1395 برگزار شد. با توجه به علاقمندی تمامی شرکت‌کنندگان، مقرر شد دوره پیشرفته این کارگاه برای شرکت کنندگان برگزار شود.  

دانشگاه علم و صنعت – اولین دوره کارگاه دانشجویی آشنایی با CRM

مهر ۲۹ام, ۱۳۹۵|0 Comments

اولین دوره کارگاه دانشجویی آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با مشارکت گروه نرم‌ افزاری دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت، در  روز پنج شنبه مورخ 29 مهرماه 1395 برگزار شد. این دوره، علاوه بر دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، دانشجویان سایر دانشگاه هم حضور داشتند.  

همایش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کرمانشاه

شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۵|0 Comments

  همایش مدیریت ارتباط با مشتریان در روز یکشنبه 28 شهریور در آمفی تئاتر هتل بین‌المللی پارسیان کرمانشاه برگزار شد.     در این همایش حدود 200 نفر از صاحبان کسب و کار، مدیران و کارشناسان شهر خوب کرمانشاه در حوزه‌‌‌های مختلف تولیدی و خدماتی به همراه تعدادی از مخاطبان [...]

شرکت ایزایران – دوره درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری

شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۵|0 Comments

در تاریخ 22 شهریور 1395 همزمان با عید سعید قربان و همین طور در تاریخ 24 شهریور 1395، کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان، به صورت اختصاصی برای شرکت بزرگ ایزایران برگزار شد. در این دوره، حدود 350 نفر از مدیران ارشد، مدیران میانی، کارشناسان و کارمندان شرکت ایزایران که در [...]

  • مجید برقی کارگاه انتخاب نرم افزار CRM DrCRM

اولین کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۵|0 Comments

اولین کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM با حضور متخصصین محترمی از گروه مپنا، بانک سپه، بانک انصار، روزنامه همشهری، پگاه سیستم، پارک علمی فناوری قزوین، فروشگاه زنجیره‌ای تارا و پخش کارنونیک روز پنج شنبه مورخ 18 شهریور 1395 برگزار شد.     در این کارگاه، مدل ارزیابی و [...]

موسسه آموزش عالی آزاد بهار – دوره مشترک اصول استقرار و بهره برداری از CRM

مرداد ۳ام, ۱۳۹۵|0 Comments

کارگاه تخصصی اصول استقرار و بهره برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با مشارکت گروه مدیریت ارتباط با مشتری و موسسه آموزش عالی آزاد بهار در روز پنج شنبه مورخ 7 مرداد 1395 برگزار شد. این دوره در اتاق کنفرانس گروه مدیریت ارتباط با مشتری برگزار شد و [...]

انتشارات گاج – کارگاه اختصاصی اصول استقرار و بهره‌برداری CRM

خرداد ۱۴ام, ۱۳۹۵|0 Comments

کارگاه تخصصی اصول استقرار و بهره برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با مشارکت گروه مدیریت ارتباط با مشتری و موسسه آموزش عالی آزاد بهار در روز پنج شنبه مورخ 13 خرداد 1395 در اتاق کنفرانس گروه مدیریت ارتباط با مشتری برگزار شد. در این جلسه، میزبان مدیر و کارشناسان [...]

دانشگاه تهران – کارگاه اصول استقرار و بهره‌برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۵|0 Comments

کارگاه آموزشی اصول استقرار و بهره‌برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با رویکرد کاربردی، روز پنج شنبه مورخ ششم خرداد 1395 در مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.     در این دوره، بیش از سی نفر از مدیران و کارشناسان مجموعه‌های دولتی و خصوصی، در [...]

بانک رفاه – کارگاه درون سازمانی استقرار و بهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان

دی ۲۶ام, ۱۳۹۴|0 Comments

کارگاه استقرار و بهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی در تاریخ 23 و 24 دی ماه 1394 در سالن همایش ولنجک بانک رفاه برگزار شد. برنامه ریزی این دوره با مشارکت اداره طراحی بازار و توسعه محصول بانک رفاه، شرکت رفاه پردیس، مرکز توسعه مدیریت امید فدایی منش و گروه مدیریت [...]