با گروه DrCRM آشنا شوید

ما در گروه DrCRM  به شما کمک می‌کنیم تا وفاداری مشتریانتان را افزایش بدهید و با استقرار یک سیستم ارتباط با مشتری اثربخش، تجربه‌ای متفاوت برای آنان خلق کنید.

معرفی مهندس مجید برقی:

– موسس گروه DrCRM
– مدرس دوره‌های MBA و DBA
– نویسنده کتاب نبض مشتری در دست شما
– کارشناس مجری رادیو اقتصاد – برنامه رویش
– کارشناس شبکه تلویزیونی آموزش – برنامه راهش اینه
– رئیس هیات مدیره شرکت بهپویان راه توسعه فردا
– سرممیز بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 ثبت شده در IRCA
– مشاور استانداردهای سری ISO10000 در رسیدگی به شکایت و سنجش رضایت مشتریان
– کارشناس مهندسی صنایع (تحلیل سیستم‌ها) و کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی (مارکتینگ)
– مدرس، سخنران و مشاور در حوزه‌های مدیریت ارتباط با مشتری، تجربه مشتری، وفادارسازی مشتری، رضایت مشتری

سوابق مشاوره:

– مشاوره طراحی و استقرار سیستم مدیریت تجربه مشتری در گروه مادیران
– مشاوره طراحی برنامه وفادارسازی و طراحی تجربه مشتری در قطارهای پنج ستاره فدک
– مشاوره طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در کارگزاری حافظ
– مشاوره طراحی و استقرار سیستم مدیریت تجربه مشتری در داریا همراه
– مشاوره طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در گروه ساختمانی لوتوس
– مشاوره بازطراحی فرآیندها با رویکرد استقرار در نرم افزار CRM در شرکت کناف
– مشاوره ارزیابی بلوغ سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در گروه زمزم
– مشاوره ‌طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در گروه گلدیس کاشی
– مشاوره طراحی باشگاه مشتریان و انتخاب پیمانکار نرم افزار باشگاه در بنیاد رودکی
– مشاوره ‌طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در گروه صنعتی قائم
– مشاوره طراحی و استقرار استراتژی‌ها و فرآیندهای CRM در شرکت فناوری پیشرفته جهان
– مشاوره بازطراحی و افزایش اثربخشی CRM در شرکت به‌اندیشی و فن‌آوری فردا
– مشاوره طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در آژانس مسافرتی ایران دوستان
– مشاوره طراحی و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان ‌در مرکز تماس شتاب گستر جام جم
– مشاوره بازطراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در شرکت راهکار سرزمین هوشمند
– مشاوره طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت نصرالرافدین
– مشاوره بازطراحی فرآیند، انتخاب نرم افزار CRM در شرکت پیشگامان معماری آریا
– مشاوره طراحی فرآیند جهت استقرار در نرم افزار CRM در مجموعه دیجی قسطی
– مشاوره بازطراحی فرآیند جهت استقرار در نرم افزار CRM در صنایع روشنایی روناک
– مشاوره بازطراحی فرآیندهای CRM در شرکت ترموکالر
– و…

سوابق آموزش در مدارس کسب‌وکار و دانشگاه‌ها:

– تدریس کارگاه‌ جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان مدیریت صنعتی
– تدریس کارگاه اصول و مبانی استقرار CRM در مرکز آموزش‌های آزاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
– تدریس کارگاه‌های تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری در دانشگاه علم و صنعت ایران
– تدریس کارگا‌ه تخصصی ‌کاربردهای CRM در صنعت عینک‌سازی در ‌جهاد دانشگاهی شریف
– تدریس کارگا‌ه‌های CRM در دوره‌های تخصصی DBA, MBA و راهبری فروش در مدرسه کسب و کار ماهان
– تدریس کارگا‌ه‌های CRM در دوره‌های تخصصی MBA در مجتمع فنی تهران
– تدریس کارگاه‌های تخصصی CRM و دانشگاه تبلیغات در آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان
– و…

سوابق آموزش درون‌سازمانی:

– تدریس کارگا‌ه‌ مدیریت تجربه مشتری و راهبری کارگروه تخصصی مربوطه در‌ گروه مادیران
– تدریس کارگا‌ه طراحی برنامه وفادارسازی با رویکرد توسعه باشگاه مشتریان در‌ گروه سایپا
– تدریس مجموعه کارگاه‌های تخصصی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در گروه کاله
– تدریس کارگاه طراحی تجربه مشتری با رویکرد حل مساله در مجموعه دیجی کالا
– تدریس کارگاه آموزش CRM با رویکرد مشتری‌مداری و وفادارسازی مشتریان در اسنپ تریپ
– تدریس کارگاه آموزش کاربردی طراحی و استقرار CRM برای تیم فروش انتشارات گاج
– تدریس استراتژی‌ها و تکنیک‌های وفادارسازی مشتریان در جمع نمایندگان کانون فرهنگی آموزش
– تدریس مجموعه کارگاه‌های مدیریت ارتباط با مشتری برای کارکنان هواپیمایی معراج
– تدریس کارگاه‌های خلق ارزش برای مشتری در گروه مپنا (شرکت نیر پارس)
– تدریس مجموعه کارگاه‌های مدیریت ارتباط با مشتری در پژوهشگاه صنعت نفت
– تدریس کارگاه جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری در پالایشگاه اصفهان
– تدریس مجموعه کارگاه‌های مدیریت ارتباط با مشتری در بانک تجارت
– تدریس کارگاه تخصصی مدیریت تجربه مشتری در بانک سامان
– تدریس کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیران و کارشناسان گروه خودروسازی بایک
– تدریس کارگاه آموزش CRM با رویکرد مشتری‌مداری و وفادارسازی مشتریان در بنیاد رودکی
– تدریس کارگاه CRM به مدیران ارشد، مدیران میانی، کارشناسان و کارمندان شرکت ایز ایران
– تدریس کارگاه آموزش CRM با رویکرد مشتری‌مداری و طراحی تجربه مشتریان در قطارهای فدک
– تدریس کارگاه‌های تخصصی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در گروه گلدیس کاشی
– تدریس کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM) در بیمارستان آتیه
– تدریس کارگاه آموزش کاربردی استقرار CRM برای تیم بازاریابی و فروش ایران ارقام
– تدریس کارگاه طراحی تجربه مشتری برای کارکنان شرکت صنایع شیمیایی کرمان زمین (پخش کشاورز)
– تدریس کارگاه مهارت‌ها و تکنیک‌های وفادارسازی مشتری برای تیم اجرایی سالن زیبایی پاییزان
– تدریس کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای کارکنان شرکت نرم افزاری آموت
– تدریس کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM) ‌در کلینیک سعادت آباد
– تدریس کارگاه آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در مجموعه خانه ایرانی
– تدریس کارگاه آموزش طراحی تجربه مشتریان در فروشگاه اسباب بازی ماتیلوس
– تدریس کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM) در کلینیک دندان پزشکی ارکیدا
– تدریس کارگا‌ه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با مشارکت شرکت کاوشگران مشهد
– تدریس کارگا‌ه‌ مدیریت ارتباط با مشتری و وفادارسازی مشتریان با مشارکت آکادمی کامیاران کرمانشاه
– و…

کتاب نبض مشتری در دست شما

معرفی مدل DrCRM 

آشنایی با کتاب

در شبکه‌های اجتماعی همراه ما باشید

درخواست همکاری

اگر علاقمند به همکاری با ما هستید، فرم زیر را تکمیل بفرمایید تا با شما تماس بگیریم

فرم درخواست همکاری