محتوای آموزشی دوره آفلاین مدیر حرفهای CRM شامل:
32 ساعت ویدئو کارگاه مدیر حرفهای CRM
اسلایدهای 12 جلسه کارگاه برگزار شده در زمستان 1402
- تمامی مستندات آموزش داده شده در دوره به صورت کارگاهی
دسترسی به مدت نامحدود به محتوای دوره در پلتفرم Spot Player
- امکان دو دسترسی به محتوای دوره (از طریق گوشی هوشمند یا سیستم عامل)
معرفی مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
حضور در این کارگاه را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم؟
سرپرستان و مدیران CRM که در پی یادگیری حرفهای مهارتهای این حوزه هستند.
مشاوران و کوچهای سازمانی که قصد دارند به دانش تخصصی CRM مجهز شوند.
سازمانهایی که میخواهند با استراتژیها و تکنیکهای وفادارسازی مشتریان آشنا شوند.
صاحبان کسبوکار که قصد دارند برای مشتریان ارزشمندشان، تجربهای متفاوت ایجاد کنند.
مدیران میانی سازمانها که میخواهند یک سیستم اثربخش CRM، طراحی و مستقر کنند.
مجموعههایی که قصد دارند نرم افزار CRM متناسب با کسب و کارشان را بشناسند.
سرفصلهای کارگاه آموزشی مدیر حرفهای CRM
تشریح مدل بومی در طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
تکمیل و تحلیل پرسشنامه ارزیابی بلوغ سیستم CRM به صورت Self Assessment
- اجرای فعالیت کارگاهی در زمینه شناسایی مشتری و خلق ارزش برای مشتری
معرفی تکنیکهای طراحی برنامه وفادارسازی مشتری با رویکرد Retention Marketing
- تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM
- معرفی امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و مدل ارزیابی و انتخاب نرم افزار CRM
اجرای کار گروهی در طراحی تجربه مشتری (CX) از طریق بهبود نقشه سفر مشتری (CJM)
- آشنایی با شایستگیها و مهارتهای مورد نیاز کارکنان جهت ایجاد سازمان مشتریمحور
- معرفی ابزارهای سنجش رضایتمندی و روشهای ارزیابی و بهبود سیستم CRM
- آشنایی با مدیریت پروژه استقرار CRM و نمونههای اجرا شده در صنایع B2B و B2C کشور
برای دریافت مشاوره آموزشی، فرم زیر را تکمیل فرمایید
توضیحات برگزاری کارگاه آنلاین مدیر حرفهای CRM
شرکتکنندگان قبلی درباره کارگاههای ما چه میگویند؟
بازخورد سرکار خانم محیا شکوهی – مدیر CRM آموزشگاه زبان کیش
بازخورد جناب آقای حمید حدادی – شرکت توسعه ابزار نوآوران حداد
بازخورد جناب آقای فاضل دارم – مدیر فروش و بازاریابی کابینز
بازخورد جناب آقای سلمان کاهه – مدیر CRM جاب ویژن
بازخورد سرکار خانم شمیم عابدیان – موسسه حقوقی سایرس
بازخورد سرکار خانم فرشته محمودی – صنایع شیمیایی کرمان زمین (جنوبگان)
بازخورد جناب آقای حسام غلامیان – مجموعه بازرگانی غلامیان (توزیع تایر)
بازخورد سرکار خانم زهرا مراغه – فروشگاه اسباب بازی کودک خلاق (مشهد)
افتخار میکنیم که بهترینها به ما اعتماد کردهاند
پرسش و پاسخ متداول
در انتهای دورههای آنلاین، برای شرکتکنندگانی که حداقل 10 جلسه حضور کامل داشته باشند و تمرینهای ارائه شده در دوره را به صورت کامل ارائه بدهند، مدرک معتبر دانشگاه علامه طباطبایی (مرکز آموزشهای تخصصی آزاد و مهارت افزایی) ارائه خواهد گردید. در دروههای آفلاین که صرفا ویدئو و محتوای دوره خریداری میشود، تعامل با مدرس وجود ندارد و مدرک ارائه نمیگردد.
بله، در دورههای آفلاین، پس از خرید دوره، دسترسی به ویدئوهای «کارگاه مدیر حرفهای CRM» که در زمستان 1402 برگزار شده، ایجاد میشود و ویدئوها به صورت محافظت شده، در پلفترم Spot Player قابل مشاهده به صورت نامحدود خواهد بود. این دسترسی بر روی دو دستگاه (گوشی هوشمند یا سیستم عامل) ارائه میگردد.
در دورههای آنلاین، پس از پایان کل دوره، تمامی ویدئوهای جلسات به صورت محافظت شده و با قابلیت مشاهده نامحدود، یکجا در پلتفرم Spot Player در اختیار دانشپذیران قرار میگیرد. تجربه سالها برگزاری کارگاه آموزشی به ما نشان داده در دورههایی که ویدئوها بعد از هر جلسه در اختیار دانشپذیران قرار میگیرد، نرخ حضور دانشپذیران و اثربخشی دوره به شدت کاهش پیدا میکند.
این دوره به صورت کارگاهی و در 36 ساعت در قالب 12 جلسه سه ساعته برگزار میشود.
زمان برگزاری دوره بعدی از خردادماه 1403 در روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت 18 تا 21 خواهد بود. در صورت علاقمندی به حضور در این دوره، لطفا فرم پیشثبت نام را تکمیل بفرمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.
اگر قصد آشنایی با تکنیکهای کاربردی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را دارید، این دوره، بهترین کارگاهی است که میتوانید با این مجموعه مهارتها آشنا شوید. در این دوره به صورت عملیاتی، کار با مجموعه ابزارهای کاربردی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان را فرا میگیرید.
در طول دوره، پروژههای اجرا شده موفق گروه ،در قالب مطالعه موردی DrCRM برای آشنایی بیشتر حضار مورد نقد و بررسی قرار میگیرد.
این دوره به صورت آنلاین در یک پلتفرم آموزش آنلاین مانند الوکام برگزار میشود. شرکت کنندگان دوره، در هر جلسه با مفاهیم و ابزارهای تخصصی هر سرفصل آشنا میشوند. پس از پایان هر جلسه، ابزارها را برای کسبوکار خودشان به کار میگیرند و بازخوردهای لازم را از مدرسین دوره در ابتدای جلسه بعد، دریافت مینمایند.
علاوه بر اسلایدهای دوره در فرمتPDF، کلیه مستندات معرفی شده در این دوره از جمله پرسشنامه ارزیابی بلوغ سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، چکلیست ارزیابی و انتخاب راهکار نرمافزاری CRM، بوم وفادارسازی مشتریان، بوم نقشه سفر مشتری، نمونه پرسشنامههای شناسایی نیاز مشتری، نمونه پرسشنامه سنجش رضایت و تجربه مشتری، نمونه پرسشنامه رسیدگی به شکایت مشتری، شاخصهای ارزیابی فرآیندهای ارتباط با مشتری و… به شرکتکنندگان تحویل میشود و نحوه تکمیل آنها به صورت کارگاهی ارائه میگردد.
دوره آفلاین با قیمت 7/۹۰۰/۰۰۰ تومان به صورت نقدی از سایت قابل خرید است.
مبلغ سرمایهگذاری برای حضور در دوره آنلاین، 9/900/000 تومان است که در ثبت نام زودهنگام، مبلغ به 8/900/000 تومان کاهش پیدا خواهد کرد.
پرداخت اقساطی در دو مرحله هم امکانپذیر خواهد بود.
بله، سازمانهایی که قصد دارند این دوره را به صورت درون سازمانی برگزار کنند، میتوانند درخواست خود را به شماره 91309567 – 021 یا شماره موبایل 09387512540 اعلام نمایند.