مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

تازه ها

خدمات DrCRM

طراحی سیستم CRM

تجربه مشتری

اولین دوره کارگاه مهارت‌های کاربردی در برقراری ارتباط موثر با مشتری

ثبت نام گارگاه آموزشی “مهارت‌های کاربردی در برقراری ارتباط موثر با مشتری”، از امروز آغاز شد. طراحی این دوره به صورت کاربردی، با استفاده از ابزارهایی مانند Role Playing، سناریو و بازی انجام شده است و نتایج زیر را به همراه دارد:

? افزایش اثربخشی ارتباطات درون‌ سازمانی و برون سازمانی
? شناخت مراحل عمومی فرآیند خرید
? شناخت علائم خرید مشتری و تسهیل فرآیند فروش
? افزایش مهارت‌ درک مسائل مشتریان و ارائه راه‌ حل‌های اثربخش
? ایجاد زیرساخت نگرشی در خلق تجربه ارتباط موثر با مشتری

✅ حضور در این دوره را به مخاطبین زیر پیشنهاد می‌کنیم:
مدیران،‌ کارشناسان و فعالان حوزه‌های فروش،‌ خدمات پس از فروش، CRM، بازاریابی، روابط عمومی و تمامی علاقمندان به مباحث ارتباطات.

 

کارگاه مهارت های کاربردی در برقراری ارتباط موثر با مشتری DrCRM

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *