ثبت نام گارگاه آموزشی “مهارتهای کاربردی در برقراری ارتباط موثر با مشتری”، از امروز آغاز شد. طراحی این دوره به صورت کاربردی، با استفاده از ابزارهایی مانند Role Playing، سناریو و بازی انجام شده است و نتایج زیر را به همراه دارد:
? افزایش اثربخشی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی
? شناخت مراحل عمومی فرآیند خرید
? شناخت علائم خرید مشتری و تسهیل فرآیند فروش
? افزایش مهارت درک مسائل مشتریان و ارائه راه حلهای اثربخش
? ایجاد زیرساخت نگرشی در خلق تجربه ارتباط موثر با مشتری
✅ حضور در این دوره را به مخاطبین زیر پیشنهاد میکنیم:
مدیران، کارشناسان و فعالان حوزههای فروش، خدمات پس از فروش، CRM، بازاریابی، روابط عمومی و تمامی علاقمندان به مباحث ارتباطات.