Closest Workshops in Educational Calendar

Introduction to Workshops  

CRM Toolbox

In this workshop you learn to design a CRM System, suitable for your own business

Designing Customer Loyalty Program

In this workshop you learn strategies and technics to keep your customers and making them loyal 

 Designing Custome Experience based on Customer Journey Mapping

 In this attractive and practical workshop you learn technics for different experience for your customers

 Features and benchmarks for CRM Software Evaluation

 .In this workshop, you will get acquainted with the features of standard CRM software and learn their evaluation and selection criteria

       Who is recommended to attend CRM Training Course?

  • Companies that are determined to create a different experience for their valued business customers.

  • Organizations that are determined to get familiar with customer loyalty strategies and techniques.

  • Companies looking to learn the knowlege of designing customer relationship management system.

  • Companies that want to identify CRM software suitable to their business.

  • Companies that have purchased CRM software and intend to deploy it effectively.

  • Individuals who are looking to gain specialized knowledge and find new job opportunities.

  • Organizations that seek to increase their employees’ communication skills with customers.

  • Students interested in learning operational CRM techniques.

.

.

How do we offer CRM Trainings?

Workshops 

Workshops are held with limited capacity and use teamwork to transfer practical skills to participants

Training Classes 

 Training classes are usually held with a maximum capacity of 40 people and deal with academic topics in the field of customer relationship management

Lecture 

Speeches at conferences and specialized events in the field of customer relations at the request of organizations

Previously Held Educational Events

کارگزاری بورس بیمه ایران – کارگاه‌های آموزش مرکز تماس

۱۰ دی ۱۴۰۲|۰ Comments

دوره آموزشی مرکز تماس، در دو کد برای کارگزاری بورس بیمه ایران برگزار شد. در هر دوره، مباحث تخصصی از جمله شناسایی مشتری، خلق ارزش برای مشتری، تحلیل رفتار مشتری با مدل DISC و مدیریت مشتریان شاکی به صورت کارگاهی تدریس گردید.

گروه انتخاب (اسنوا – دوو) – مجموعه کارگاه‌های مدیریت ارتباط با مشتری

۲۹ آذر ۱۴۰۲|۰ Comments

افتخار داشتیم در در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذرماه در شهر اصفهان، همراه تیم حرفه‌ای CRM در گروه انتخاب باشیم. این دوره با همکاری موسسه کیفیت و بهره‌وری انتخاب (مکبا) برگزار شد.  

مدرسه کسب‌وکار ماهان – دوره‌های DBA، MBA و مدیر فروش حرفه‌ای

۲۰ آبان ۱۴۰۲|۰ Comments

دوره‌های آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در قالب کارگاهی در دوره‌های DBA مدیر عاملی، MBA و مدیر فروش حرفه‌ای مدرسه کسب‌وکار ماهان در حال برگزاری است و آقای مهندس مجید برقی، دانش‌پذیران این مدرسه کسب‌وکار را با دانش روز و کاربردی حوزه CRM آشنا می‌کنند.

انجمن صنفی شرکت‌های ریلی – کارگاه مدیریت تجربه مشتری

۲۳ مهر ۱۴۰۲|۰ Comments

در راستای تفاهم نامه امضا شده میان انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته و کانون دانش آموختگان و اساتید دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران، دوره مشترک تحت عنوان "مدیریت تجربه مشتری؛ با تمرکز بر صنعت ریلی" با تدریس مهندس مجید برقی [...]

رادین صنعت رایان – کارگاه‌ جعبه ابزار CRM

۱۵ شهریور ۱۴۰۲|۰ Comments

کارگاه‌های درون سازمانی شرکت رادین صنعت رایان، توسط مدرسه کسب و کار ماهان برگزار شد که در این دوره، آقای مهندس برقی به عنوان استاد مدرسه کسب و کار ماهان، به تدریس کارگاه جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری برای مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان این مجموعه حرفه‌ای پرداختند.

دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب‌وکار

۲۶ مرداد ۱۴۰۲|۰ Comments

دومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار، در بیست و پنجم و بیست و ششم مردادماه توسط انجمن مدیریت کسب و کار، در سالن اجلاس برگزار شد. در این رویداد، مهمان افتخاری دوستان خودبمان در این انجمن بودیم.

مدرسه کسب‌وکار ماهان – کارگاه‌های آنلاین CRM

۱۲ خرداد ۱۴۰۲|۰ Comments

کارگاه‌های آنلاین CRM به صورت مسمتمر برای دانش‌پذیران دوره‌های MBA و مدیر فروش حرفه‌ای مدرسه کسب‌وکار ماهان توسط آقای مهندس مجید برقی در حال برگزاری است. در این دوره‌ها، مدل DrCRM و ازیابی بلوغ سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌ها توسط این مدل تدریس می‌گردد.

پایدار پلیمر اوژن – پروژه استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲|۰ Comments

پروژه طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت پایدار پلمیر اوژن، با بازطراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری آغاز شد و در ادامه، راهبری استقرار این فرآیندها در راهکار نرم‌افزاری صورت گرفت. کارگاه‌های آموزش هفتگی گام‌های مختلف مدل DrCRM، از برنامه‌های جاری این پروژه است.

شرکت کناف (کی پلاس) – طراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری

۲۲ فروردین ۱۴۰۲|۰ Comments

در پروژه طراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری در مجموعه کناف (کی پلاس)، همراه این شرکت حرفه‌ای بودیم که ضمن بازطراحی و بهبود فرآیندها، RFP مورد نیاز برای ارائه به شرکت‌های نرم‌افزاری ارائه دهنده راهکارهای CRM تدوین گردید.

فروشگاه‌های اسباب‌بازی ماتیلوس – طراحی باشگاه مشتریان

۲۰ اسفند ۱۴۰۱|۰ Comments

مجموعه کارگاه‌های آموزشی طراحی برنامه وفادارسازی در مجموعه‌ فروشگاه‌های اسباب‌بازی ماتلیوس، به طراحی باشگاه مشتریان این شرکت منتهی شد. افتخار داشتیم در دورهمی پایان سال ماتیلوس، همراه این عزیزان باشیم.

آوا سنتر – پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

۱ دی ۱۴۰۱|۰ Comments

افتخار داریم پروژه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را در مجتمع آوا سنتر آغاز کنیم. در ابتدای پروژه در این مجتمع تجاری، کارگاه طراحی تجربه مشتری برای نقشه سفر مشتری برای تیم حرفه‌ای این مجتمع، بر اساس سناریوی اختصاصی برگزاری گردید.

داریا همراه – پروژه مدیریت تجربه مشتری

۱۸ آذر ۱۴۰۱|۰ Comments

افتخار داریم برای پروژه مدیریت تجربه مشتری، در کنار تیم حرفه‌ای شرکت داریا همراه باشیم. در ابتدای این پروژه، کارگاه طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری، بر اساس سناریوی دریافت خدمات گارانتی موبایل برگزار گردید.

پنجمین نشست نبض مشتری

۸ آذر ۱۴۰۱|۰ Comments

استقبال از نشست نبض مشتری، باعث شد پنجمین وبینار این سلسله نشست ها برنامه ریزی و اجرا شود. در این رویداد، شرکت کنندگان با مدل مدیریت با مشتری DrCRM و چگونگی ارزیابی آن آشنا شدند. این مرحله، گام موثری در تحلیل وضعیت موجود ارتباط با مشتری یک سازمان یا [...]

سازمان مدیریت صنعتی – دوره MBA

۱۹ آبان ۱۴۰۱|۰ Comments

درس مدیریت ارتباط با مشتری در کد حضوری دوره MBA سازمان مدیریت صنعتی تدریس شد. در این درس، اجزاء سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای دانش‌پذیران تشرح شد و ابزارهای کاربردی این حوزه، به کار گرفته شد.

دانشگاه تبلیغات – آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان

۶ آبان ۱۴۰۱|۰ Comments

در اولین دوره از دانشگاه تبلیغات، درس تحلیل رفتار مصرف‌کننده توسط آقای مهندس مجید برقی ارائه گردید. در این درس، به صورت کارگاهی و گام به گام، مراحل شناسایی نیازهای مشتریان، خلق ارزش و تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده،‌ با تمرکز بر صنعت کسب‌وکارهای آنلاین ارائه گردید.

شرکت گلستان – کارگاه مدیریت تجربه مشتری

۱۳ مهر ۱۴۰۱|۰ Comments

افتخار داشتیم برای برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتری در کنار تیم حرفه‌ای گروه صنعتی گلستان باشیم. در این کارگاه، طراحی تجربه مشتری بر اساس پرسونای خرده فروشی به صورت کار گروهی اجرا شد.

چهارمین نشست نبض مشتری

۵ مهر ۱۴۰۱|۰ Comments

چهارمین نشست نبض مشتری در پلتفرم ایوند برگزار شد. در این وبینار، شرکت کنندگان با نحوه ارزیابی سیستم ارتباط با مشتری با استفاده از چک لیست ارزیابی بلوغ آشنا شدند و پس از تکمیل جهت استفاده از تحلیل آقای مهندس برقی آن را به اشتراک گذاشتند. [...]

نهمین دوره کارگاه جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری

۲۶ شهریور ۱۴۰۱|۰ Comments

نهمین دوره کارگاه جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری، با مشارکت آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان برگزار شد. در این مجموعه کارگاه‌ها، مراحل پیاده‌سازی مدل DrCM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای دانش پذیران به صورت کارگاهی تشریح گردید.

بانک تجارت – کارگاه CRM برای مدیران شعب برتر کشور

۷ شهریور ۱۴۰۱|۰ Comments

افتخار داشتیم در مجموعه کارگاه‌های مدیریت ارتباط با مشتری، در طی مدت سه روز، در کنار بیش از صد نفر از مدیران شعب برتر بانک تجارت باشیم. در این کارگاه‌ها، ارتباط با مشتری در صنعت بانکی برای شرکت کنندگان تشریح گردید.

آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان – کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری

۲۵ مرداد ۱۴۰۱|۰ Comments

در دوره جامع دیجیتال مارکتینگ آکادمی دهبان، درس مدیریت ارتباط با مشتری توسط آقای مهندس برقی ارائه شد. این درس با تمرکز بر ارتباط با مشتری در کسب‌وکارهای آنلاین ارائه گردید.  

استیل البرز – کارگاه مدیریت تجربه مشتری

۱۴ مرداد ۱۴۰۱|۰ Comments

کارگاه مدیریت تجربه مشتری با تمرکز بر صنعت تجهیزات آشپزخانه برای تیم حرفه‌ای فروش و خدمات استیل البرز برگزار شد. در این کارگاه، طراحی نقشه سفر مشتری از طریق سناریوی ارائه خدمات به یک پرسونای خرید محصولات استیل البرز به صورت گروهی انجام شد.

  • Retention marketing

وبینار تکنیک‌های ریتنشن مارکتینگ با استفاده از CRM

۲۳ تیر ۱۴۰۱|۰ Comments

به دعوت شرکت پرنیان پردازش پارس، آقای مهندس برقی در وبیناری به موضوع ریتنشن مارکتینگ با استفاده از نرم افزار CRM پرداختند. روش‌های نگهداشت مشتری و ابزارهای کاربردی CRM در این حوزه، از محورهای اصلی این وبینار بود.

Contact Us

      telephone-symbol-button_318-418932  Address: No 34, East 32 street, South Allameh, Sa'adat Abad, Tehran, Iran

      telephone-symbol-button_318-418932  Tel: 88691867 - 021

      telephone-symbol-button_318-418932  Telegram: 09223744051

      telephone-symbol-button_318-418932 Email: info@DrCRM.ir

BY filling the form below, our colleagues will contact you