مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

دومین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان برای دومین بار در تاریخ سوم آبان ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. در این دوره، میزبان دوستانی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران،‌ فناوری پیشرفته جهان، و… بودیم.

 

کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان مجید برقی

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *