مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

دومین دوره کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در تاریخ 96/06/23 توسط گروه DrCRM برگزار می‌شود. تدریس این دوره توسط آقای مهندس مجید برقی (موسس و مدیر عامل گروه DrCRM) و خانم مهندس فاطمه نصری (مدیر فناوری اطلاعات گروه DrCRM) انجام خواهد شد.

سرفصل‌های کارگاه آموزشی:

  • تشریح مدل طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در کسب و کارهای B2B و B2C
  • معرفی چهار رویکرد CRM استراتژیک، فرآیندی، تعاملی و تحلیلی
  • تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM
  • آشنایی با روش‌های محاسبه ارزش دوره عمر مشتری (CLV) و طراحی برنامه وفادارسازی
  • معرفی گیمیفیکیشن و کاربرد آن در عمق بخشیدن به رابطه با مشتریان
  • معرفی مفهوم تجربه مشتری و ارائه مطالعه موردی از طراحی نقشه سفر مشتری
  • آشنایی با ابزارهای Social Marketing و یکپارچه‌سازی آن با پلتفرم CRM
  • معرفی شاخص‌های ارزیابی اثربخشی CRM در فرآیندهای بازاریابی فروش و خدمات
  • معرفی امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و کاربردهای آن
  • ارائه مطالعه موردی پروژه‌های استقرار CRM در کسب و کارهای B2B و B2C در کشور

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه معرفی کارگاه مراجعه بفرمایید. در صورت علاقمندی به ثبت نام، با دفتر ما به شماره 22060926 تماس حاصل بفرمایید.

 

کارگاه-طراحی-سیستم-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-CRM

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *