وبلاگ
دومین دوره کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در تاریخ 96/06/23 توسط گروه DrCRM برگزار میشود. تدریس این دوره توسط آقای مهندس مجید برقی (موسس و مدیر عامل گروه DrCRM) و خانم مهندس فاطمه نصری (مدیر فناوری اطلاعات گروه DrCRM) انجام خواهد شد.
سرفصلهای کارگاه آموزشی:
- تشریح مدل طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در کسب و کارهای B2B و B2C
- معرفی چهار رویکرد CRM استراتژیک، فرآیندی، تعاملی و تحلیلی
- تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM
- آشنایی با روشهای محاسبه ارزش دوره عمر مشتری (CLV) و طراحی برنامه وفادارسازی
- معرفی گیمیفیکیشن و کاربرد آن در عمق بخشیدن به رابطه با مشتریان
- معرفی مفهوم تجربه مشتری و ارائه مطالعه موردی از طراحی نقشه سفر مشتری
- آشنایی با ابزارهای Social Marketing و یکپارچهسازی آن با پلتفرم CRM
- معرفی شاخصهای ارزیابی اثربخشی CRM در فرآیندهای بازاریابی فروش و خدمات
- معرفی امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و کاربردهای آن
- ارائه مطالعه موردی پروژههای استقرار CRM در کسب و کارهای B2B و B2C در کشور
جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه معرفی کارگاه مراجعه بفرمایید. در صورت علاقمندی به ثبت نام، با دفتر ما به شماره 22060926 تماس حاصل بفرمایید.