وبلاگ
سومین دوره کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در تاریخ ۹۶/۰9/01 و ۹۶/۰9/02 توسط گروه DrCRM برگزار میشود. تدریس این دوره توسط آقای مهندس مجید برقی (موسس و مدیر عامل گروه DrCRM) و خانم مهندس فاطمه نصری (مدیر فناوری اطلاعات گروه DrCRM) انجام خواهد شد.
سرفصلهای کارگاه آموزشی:
- تشریح مدل طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
- معرفی ابزارهای کاربردی برای استقرار در کسب و کارهای B2B و B2C
- تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM
- معرفی تکنیکهای شناسایی و جذب مشتریان در سازمانهای تولیدی و خدماتی
- آشنایی با روشهای محاسبه ارزش دوره عمر مشتری (CLV) و طراحی برنامه وفادارسازی
- معرفی گیمیفیکیشن و کاربرد آن در عمق بخشیدن به رابطه با مشتریان
- معرفی مفهوم تجربه مشتری و ارائه مطالعه موردی از طراحی نقشه سفر مشتری
- آشنایی با تکنیکهای سنجش رضایتندی و فرآیندهای رسیدگی به شکایت مشتری
- معرفی شاخصهای ارزیابی اثربخشی CRM در فرآیندهای بازاریابی فروش و خدمات
- آشنایی با امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و کاربرد آنها در کسب و کارها
- ارائه مطالعه موردی پروژههای استقرار CRM در کسب و کارهای B2B و B2C در کشور
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا در صورت علاقمندی به ثبت نام، با دفتر ما به شماره ۲۲۰۶۰۹۲۶ تماس حاصل بفرمایید.