مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

شرکت بانی‌ چاو (کاله) – دوره اول کارگاه وفادارسازی و تجربه مشتری

شنبه چهاردهم آبان ماه 1398 در یک روز به یاد ماندنی، اولین دوره کارگاه وفادارسازی و تجربه مشتری برای شرکت پخش  بانی‌ چاو، ایرانیان (گروه کاله) برگزار گردید. در این کارگاه به‌روز‌ترین روش‌های وفادارسازی و ایجاد تجربه‌ای ماندگار و لذت‌بخش برای مشتریان ارائه شد.

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

فرم درخواست همکاری

فرم همکاری با ما

"*" indicates required fields

لطفا فرم زیر جهت درخواست همکاری با DrCrm تکمیل نمایید

فرم پیش ثبت نام کارگاه آموزشی

فرم ثبت نام کارگاه آموزشی

"*" indicates required fields

لطفا اطلاعات تماس و کارگاه مورد نظرتان را وارد فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

فرم دریافت خدمات

فرم درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

لطفا اطلاعات تماس و موضوع نیازمندی را وارد فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.