مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

شرکت بانی‌ چاو (کاله) – دوره اول کارگاه وفادارسازی و تجربه مشتری

شنبه چهاردهم آبان ماه 1398 در یک روز به یاد ماندنی، اولین دوره کارگاه وفادارسازی و تجربه مشتری برای شرکت پخش  بانی‌ چاو، ایرانیان (گروه کاله) برگزار گردید. در این کارگاه به‌روز‌ترین روش‌های وفادارسازی و ایجاد تجربه‌ای ماندگار و لذت‌بخش برای مشتریان ارائه شد.

کارگاه وفادارسازی و تجربه مشتری شرکت بانی چاو DrCRM

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *