وبلاگ
ششمین دوره کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
ششمین دوره کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، مورخ ۹7/02/05 و ۹7/02/06 توسط گروه DrCRM برگزار میشود. تدریس این دوره توسط آقای مهندس مجید برقی (موسس گروه DrCRM) و خانم مهندس فاطمه نصری (مدیر عامل گروه DrCRM) انجام خواهد شد.
سرفصلهای کارگاه آموزشی:
تشریح مدل طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
معرفی ابزارهای کاربردی برای استقرار در کسب و کارهای B2B و B2C
تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM
معرفی تکنیکهای شناسایی و جذب مشتریان در سازمانهای تولیدی و خدماتی
آشنایی با روشهای محاسبه ارزش دوره عمر مشتری (CLV) و طراحی برنامه وفادارسازی
معرفی گیمیفیکیشن و کاربرد آن در عمق بخشیدن به رابطه با مشتریان
معرفی مفهوم تجربه مشتری و ارائه مطالعه موردی از طراحی نقشه سفر مشتری
آشنایی با تکنیکهای سنجش رضایتمندی و فرآیندهای رسیدگی به شکایت مشتری
معرفی شاخصهای ارزیابی اثربخشی CRM در فرآیندهای بازاریابی فروش و خدمات
آشنایی با امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و کاربرد آنها در کسب و کارها
ارائه مطالعه موردی پروژههای استقرار CRM در کسب و کارهای B2B و B2C در کشور
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا در صورت علاقمندی به ثبت نام، با دفتر ما به شماره ۲۲۰۶۰۹۲۶ تماس حاصل بفرمایید.