مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

هفتمین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

کارگاه 8 ساعته طراحی تجربه مشتری در روزهای 19 و 20 آبان ماه 1400 برگزار گردید. در این دوره آموزشی جناب آقای مهندس برقی با روش کار گروهی در طراحی تجربه مشتری به صورت کارگاهی، به ترسیم نقشه سفر مشتری، تحلیل pain point ها و opportunity ها در سفر مشتری، تکنیک های ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان و تحلیل نمونه‌های موفق بین المللی در CX Design پرداختند.

کارگاه طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *