مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

پنبه ریز – کارگاه آموزشی مرکز تماس

مجموعه کارگاه‌های آموزشی 16 ساعته برای کارکنان مرکز تماس شرکت مروارید پنبه ریز برگزار شد. در این دوره که به صورت آنلاین اجرا گردید، مجموعه مباحث شناسایی مشتری، خلق ارزش برای مشتری، طراحی تجربه مشتری، ارتباط موثر با مشتری و… برای شرکت کنندگا تشریح گردید.

شرکت مروارید پنبه ریز کارگاه ارتباط با مشتری برای مرکز تماس

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *