افتخار داشتیم کارگاههای آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری را در چهار جلسه با سرفصلهای خلق ارزش برای مشتری، وفادارسازی مشتری، طراحی تجربه مشتری و سنجش رضایت مشتری به صورت درون سازمانی در مجموعه پوراپخش برگزار کنیم.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
نام کاربری یا شماره موبایل یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید
فیلد های "*" اجباری هستند