مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

کارگزاری بورس بیمه ایران – کارگاه‌های آموزش مرکز تماس

دوره آموزشی مرکز تماس، در دو کد برای کارگزاری بورس بیمه ایران برگزار شد. در هر دوره، مباحث تخصصی از جمله شناسایی مشتری، خلق ارزش برای مشتری، تحلیل رفتار مشتری با مدل DISC و مدیریت مشتریان شاکی به صورت کارگاهی تدریس گردید.

کارگزاری بورس بیمه ایران دوره آموزش مرکز تماس مجید برقی DrCRM

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *