مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

کانون فرهنگی آموزش – سمینار رضایت سنجی مشتری

افتخار داریم سه شنبه هفته جاری، برای برگزاری اولین دوره از سلسله سمینارهای مدیریتی -‌ آموزشی، در خدمت دوستان خوبمان در کانون فرهنگی آموزش (بنیاد قلم‌چی)‌ باشیم. مدیران فرهیخته این موسسه فرهنگی‌ – آموزشی که از سال 1384،‌ وقف عام شده است، این حرکت ارزشمند را برای ارتقای سطح دانش سازمان‌ها و کارشناسان در حوزه مدیریت، آغاز کرده‌اند.

تمامی هزینه‌های برگزاری این سمینار توسط بنیاد قلم‌چی تامین شده و حضور در آن برای عموم ‌آزاد است.

علاقمندان به ثبت نام می‌توانند از طریق شماره تلفن چهار رقمی 6463 داخلی 154، با سرکار خانم آتوسا صادقی تماس بگیرند.

سمینار رضایت سنجی مشتری - کانون فرهنگی آموزش - قلم چی - مجید برقی DrCRM

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *