وبلاگ
کانون فرهنگی آموزش – سمینار رضایت سنجی مشتری
افتخار داریم سه شنبه هفته جاری، برای برگزاری اولین دوره از سلسله سمینارهای مدیریتی - آموزشی، در خدمت دوستان خوبمان در کانون فرهنگی آموزش (بنیاد قلمچی) باشیم. مدیران فرهیخته این موسسه فرهنگی – آموزشی که از سال 1384، وقف عام شده است، این حرکت ارزشمند را برای ارتقای سطح دانش سازمانها و کارشناسان در حوزه مدیریت، آغاز کردهاند.
تمامی هزینههای برگزاری این سمینار توسط بنیاد قلمچی تامین شده و حضور در آن برای عموم آزاد است.
علاقمندان به ثبت نام میتوانند از طریق شماره تلفن چهار رقمی 6463 داخلی 154، با سرکار خانم آتوسا صادقی تماس بگیرند.