مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

دیجی کالا – کارگاه درون سازمانی مهارت‌های ارتباطی برای کارکنان خدمات پس از فروش

اولین دوره ‌از کارگاه‌های درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش مهارت‌های ارتباطی به کارکنان واحد خدمات پس از فروش با عنوان صلح درونی در تاریخ 96/10/26 برگزار شد.

 

دیجی کالا کارگاه درون سازمانی مهارت های ارتباطی

 

در این دوره آقای دکتر شارقی با تکنیک‌های کاربردی و باز‌های جذاب، مباحث مربوط به مدیریت خشم و ارتباط موثر با خود را به پرسنل مرتبط با خدمات مشتری در مجموعه دیجی کالا ارائه کردند.

 

دیجی کالا کارگاه درون سازمانی مهارت های ارتباط صلح درونی

 

 

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *