مدل DrCRM
مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
با مدل DrCRM، نبض مشتری در دست شماست
مدل DrCRM، الگویی بومی است که به شما کمک میکند تا مشتریانتان را وفادار کنید و برای آنها تجربهای متفاوت خلق کنید.
در این ویدئو آقای مهندس مجید برقی، بنیانگذار گروه DrCRM به معرفی سریع مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری میپردازد. آموزش نحوه بهکارگیری این مدل، در کارگاه جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری، ارائه میگردد
علائم نیاز به CRM
آیا کسبوکار شما هم به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نیاز دارد؟
- آمار دقیقی از پروندههای فروش جاری و احتمال موفقیت هر مذاکره در دست ندارید.
- مشتریان در دفعه اول به سادگی محصولات شما را میخرند ولی به ندرت خریدشان را تکرار میکنند.
- مشتریانِ ارزشمندِ کسبوکارتان از این که خدماتی مشابه دیگران دریافت میکنند، ناراحت هستند.
- مشتریان به خاطر سخت بودن خرید و دریافت خدمات، سازمان شما را ترک میکنند.
- معیارهای انتخاب نرم افزار CRM را نمیدانید و در تصمیمگیری بین چند گزینه، سردرگم ماندهاید.
- کارکنان شما با این که آموزشهای مشتریمداری را دیدهاند، ولی به آن عمل نمیکنند.
- تجربه مشتریان در دفعات مختلفی که با شرکت در تعامل هستند، یکسان نیست و هر دفعه فرق میکند.
- حجم انبوهی از سوابق مشتریان را طی سالها جمعآوری کردهاید ولی نمیتوانید از آن استفاده کنید.
- میزان رضایت مشتریان را اندازهگیری نمیکنید و سازوکاری برای انجام آن، طراحی نکردهاید.
ارزیابی بلوغ سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
بر اساس نسخه 2021 از مدل DrCRM©
نخستین گام در استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، ارزیابی میزان بلوغ این سیستم در کسبوکار است. در این ویدئو آقای مهندس مجید برقی، توضیحات لازم را جهت تکمیل پرسشنامه ارزیابی بلوغ سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ارائه میکند. با استفاده از لینک زیر میتوانید فایل کلینیک را دریافت کنید.
[email-download-link namefield=”YES” id=”3″]
مشاوره استقرار سیستم را به کدام سازمانها توصیه میکنیم؟
- شرکتهایی که به دنبال وفادارسازی مشتریان و ایجاد تجربه متفاوت برای آنان هستند.
- شرکتهایی که به دنبال عارضهیابی سیستم فعلی CRM و رفع ایرادات آن هستند.
- شرکتهایی که در پی افزایش فروش و ارتقاء رضایتمندی مشتریان هستند.
- شرکتهایی که به دنبال ایجاد ارتباط موثر چند کاناله با مشتریان هستند.
- شرکتهایی که نرم افزار خریدهاند و به دنبال سفارشیسازی آن هستند.
- شرکتهایی که قصد خرید نرم افزار CRM دارند.
- اجرای کار گروهی در طراحی تجربه مشتری (CX) از طریق بهبود نقشه سفر مشتری (CJM)
- آشنایی با شایستگیها و مهارتهای مورد نیاز کارکنان جهت ایجاد سازمان مشتریمحور
DRcRM
چرا مشاوره و آموزش گروه DrCRM را به شما پیشنهاد میدهیم؟
- ما با توسعه مدل بومی DrCRM© الگویی موفق برای طراحی سیستم CRM ارائه کردهایم.
- مشاوران ما دارای تجربه اجرایی در حوزههای بازاریابی، فروش، خدمات و ارتباطات هستند.
- کارگاههای تخصصی و دورههای آموزشی ما به صورت کاملا کاربردی طراحی شدهاند.
- مشاورههای ما در قالب منتورینگ (مربیگری) و با هدف انتقال این دانش به شما ارائه میشود.
- ما فروشنده نرم افزار CRM نیستیم، بلکه در انتخاب و استقرار بهترین راهکار در کنارتان هستیم.
- ما برای مشاوره انتخاب نرم افزار CRM، منفعتی از سوی شرکتهای نرم افزاری نداریم.
- راهکارهای پیشنهادی ما، متناسب با نیازمندی های کسب و کارها، سفارشیسازی میشوند.
- ما در بلند مدت در کنار شما هستیم تا کسب و کارتان را توسعه دهید و مسائل جدید را حل کنید.
- به دانشآموختگان کارگاههای تخصصی، گواهینامه DrCRM Certified ارائه میگردد
دریافت خدمات مشاوره و آموزش
برای دریافت مشاوره طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، با ما تماس بگیرید نتایج ارزیابی بلوغ سیستم CRM در کسبوکارتان را جهت تحلیل برای ما بفرستید.