محتوای آموزشی دوره آفلاین مدیر حرفهای CRM شامل:
- 32 ساعت ویدئو کارگاه مدیر حرفهای CRM
- اسلایدهای ۱۲ جلسه کارگاه برگزار شده در زمستان ۱۴۰۲
- تمامی مستندات آموزش داده شده در دوره به صورت کارگاهی
- دسترسی به مدت نامحدود به محتوای دوره در پلتفرم Spot Playerشد
- امکان دو دسترسی به محتوای دوره (از طریق گوشی هوشمند یا سیستم عامل)
کارگاه آموزشی
معرفی مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
ویژگیهای این کارگاه منحصر به فرد
- آشنایی با ابزارهای کاربردی حوزه CRM
- به کارگیری ابزارها در مثالهای آموزشی
- مطالعه موردی پروژههای موفق CRM در کشور
- اجرای کار گروهی و افزایش مهارت انجام کار تیمی
- دریافت مستندات آموزشی و فرمتهای تدریس شده
با تکمیل فرم زیر، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت
حضور در این کارگاه را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم؟
همراه با مدرک معتبر دانشگاهی
- سرپرستان و مدیران CRM که در پی یادگیری حرفهای مهارتهای این حوزه هستند.
- مشاوران و کوچهای سازمانی که قصد دارند به دانش تخصصی CRM مجهز شوند.
- سازمانهایی که میخواهند با استراتژیها و تکنیکهای وفادارسازی مشتریان آشنا شوند.
- صاحبان کسبوکار که قصد دارند برای مشتریان ارزشمندشان، تجربهای متفاوت ایجاد کنند.
- مدیران میانی سازمانها که میخواهند یک سیستم اثربخش CRM، طراحی و مستقر کنند.
- مجموعههایی که قصد دارند نرم افزار CRM متناسب با کسب و کارشان را بشناسند.
توضیحات
توضیحات برگزاری کارگاه آنلاین مدیر حرفهای CRM
مدت زمان و روزهای برگزاری دوره چگونه است؟
دوره آنلاین به صورت کارگاهی به مدت ۳۶ ساعت در قالب ۱۲ جلسه سه ساعته برگزار میشود. زمان برگزاری دوره بعدی از خردادماه ۱۴۰۳ در روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ خواهد بود.
آیا امکان دسترسی به ویدئوهای دوره هست؟
بله، در دورههای آنلاین، پس از پایان کل جلسات دوره، تمامی ویدئوهای جلسات به صورت محافظت شده و با قابلیت مشاهده نامحدود در پلتفرم اسپاتپلیر، یکجا در اختیار دانشپذیران قرار میگیرد
قیمت دوره و شرایط پرداخت آن چگونه است؟
مبلغ سرمایهگذاری برای حضور در دوره آنلاین، ۹/۹۰۰/۰۰۰ تومان است که در ثبت نام زودهنگام، مبلغ به ۷/۹۰۰/۰۰۰ تومان کاهش پیدا خواهد کرد. دوره آفلاین با قیمت ۵/۹۰۰/۰۰۰ تومان به صورت نقدی از سایت قابل خرید است که ۴۰% تخفیف نوروزی برای این محصول اعمال میشود.
چه مدرکی به شرکتکنندگان دوره ارائه میشود؟
در انتهای دوره آنلاین، برای دانشپذیرانی که حداقل ۱۰ جلسه حضور کامل داشته باشند و تمرینهای ارائه شده در دوره را به صورت کامل انجام بدهند، مدرک معتبر دانشگاه علامه طباطبایی (مرکز آموزشهای تخصصی آزاد و مهارت افزایی) ارائه خواهد گردید. در دورههای آفلاین تعامل با مدرس وجود ندارد و مدرک هم ارائه نمیشود.
سرفصلهای کارگاه آموزشی مدیر حرفهای CRM
- تشریح مدل بومی در طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
- تکمیل و تحلیل پرسشنامه ارزیابی بلوغ سیستم CRM به صورت Self Assessment
- اجرای فعالیت کارگاهی در زمینه شناسایی مشتری و خلق ارزش برای مشتری
- معرفی تکنیکهای طراحی برنامه وفادارسازی مشتری با رویکرد Retention Marketing
- تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM
- معرفی امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و مدل ارزیابی و انتخاب نرم افزار CRM
- اجرای کار گروهی در طراحی تجربه مشتری (CX) از طریق بهبود نقشه سفر مشتری (CJM)
- آشنایی با شایستگیها و مهارتهای مورد نیاز کارکنان جهت ایجاد سازمان مشتریمحور
- معرفی ابزارهای سنجش رضایتمندی و روشهای ارزیابی و بهبود سیستم CRM
- آشنایی با مدیریت پروژه استقرار CRM و نمونههای اجرا شده در صنایع B2B و B2C کشور
تصاویر
گالری تصاویر مجموعهDRcRM
نظرات
شرکتکنندگان قبلی درباره آموزشهای ما چه میگویند؟
بازخورد سرکار خانم محیا شکوهی
مدیر CRM آموزشگاه زبان کیش
بازخورد سرکار خانم شمیم عابدیان
موسسه حقوقی سایرس
بازخورد جناب آقای حمید حدادی
شرکت توسعه ابزار نوآوران حداد
بازخورد سرکار خانم فرشته محمودی
صنایع شیمیایی کرمان زمین (جنوبگان)
بازخورد جناب آقای فاضل دارم
مدیر فروش و بازاریابی کابینز
بازخورد جناب آقای حسام غلامیان
مجموعه بازرگانی غلامیان (توزیع تایر)
بازخورد جناب آقای سلمان کاهه
مدیر CRM جاب ویژن
بازخورد سرکار خانم زهرا مراغه
فروشگاه اسباب بازی کودک خلاق (مشهد)
مشتریان DrCRM
مشتریانی که به DrCRM اعتماد کردند
سوالات متداول
پرسش و پاسخ متداول
پیشنهاد ما این است که در دورههای در حال برگزاری شرکت کنید و به صورت مرحله به مرحله، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کسبوکارتان را در طول دوره تحت نظارت مدرس دوره طراحی کنید؛ ولی اگر امکان حضور در کارگاهها را ندارید، میتوانید ویدئوهای دوره قبلی را هم تهیه کنید.
اگر قصد آشنایی با تکنیکهای کاربردی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را دارید، این دورهها، بهترین کارگاههایی است که میتوانید با این مجموعه مهارتها آشنا شوید. در این دورهها به صورت عملیاتی، کار با مجموعه ابزارهای کاربردی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان را فرا میگیرید.
در طول دوره، پروژههای اجرا شده موفق گروه ،در قالب مطالعه موردی DrCRM برای آشنایی بیشتر حضار مورد نقد و بررسی قرار میگیرد.
در کارگاههای آموزشی، شرکت کنندگان پس از آشنایی با مفاهیم تخصصی، به گروههای ۴ تا ۵ نفره تقسیم میشوند و مراحل طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را به صورت تیمی انجام میدهند. نتیجه عملکرد هر گروه در کارگاه ارائه خواهد شد و بازخوردهای لازم به هر گروه ارائه خواهد گردید.
علاوه بر اسلایدهای دوره در فرمت PDF، کلیه مستندات معرفی شده در این دوره از جمله چک لیستهای Maturity Assessment، بوم وفادارسازی، فرمت Software Selection ، بوم طراحی تجربه مشتری و… به شرکتکنندگان ارائه میگرد
در انتهای دورهها برای شرکتکنندگانی که حداقل 85% جلسات حضور کامل داشته باشند و تمرینهای ارائه شده در دوره را به صورت کامل ارائه بدهند، گواهی حضور از سوی گروه DrCRM صادر خواهد شد.
در صورت ثبت نام همزمان در دو کارگاه، ۱۰% تخفیف به دانشپذیران تعلق میگیرد. ثبت نام همزمان بیش از دو کارگاه، ۱۵% تخفیف به همراه خواهد داشت.
بله، سازمانهایی که قصد دارند این دوره را به صورت درون سازمانی برگزار کنند، میتوانند درخواست خود را به شماره ۹۱۳۳۳۳۹۶-۰۲۱ اعلام نمایند.
پیش ثبت نام کارگاه آموزشی مدیر حرفه ای CRM
فرم زیر را تکمیل بفرمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.
امکان برگزاری این دوره به صورت اختصاصی برای سازمانها نیز وجود دارد.