کارگاه آموزشی آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
سرفصلهای کارگاه آموزشی
تشریح مدل بومی در طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
معرفی پرسشنامه ارزیابی بلوغ سیستم CRM بر اساس Self Assessment Maturity Model
- اجرای فعالیت کارگاهی در زمینه شناسایی مشتری و خلق ارزش برای مشتری
- معرفی تکنیکهای طراحی برنامه وفادارسازی مشتری با رویکرد Customer Engagement
- تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM
- معرفی امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و مدل ارزیابی و انتخاب نرم افزار CRM
- اجرای کار گروهی در زمینه طراحی تجربه مشتری (CX) از طریق بهبود نقشه سفر مشتری (CJM)
- آشنایی با شایستگیها و مهارتهای مورد نیاز کارکنان جهت ایجاد سازمان مشتریمحور
- معرفی ابزارهای سنجش رضایتمندی و روشهای ارزیابی و بهبود سیستم CRM
- آشنایی با مدیریت پروژه استقرار CRM و نمونههای اجرا شده در صنایع B2B و B2C کشور
حضور در این کارگاه را به چه کسانی توصیه میکنیم؟
سازمانهایی که میخواهند با استراتژیها و تکنیکهای وفادارسازی مشتریان آشنا شوند.
کسب و کارهایی که قصد دارند برای مشتریان ارزشمندشان، تجربهای متفاوت ایجاد کنند.
مدیرانی که میخواهند یک سیستم اثربخش CRM در سازمانشان طراحی و مستقر کنند.
کارشناسانی که در پی یادگیری مهارتهای تخصصی CRM و فرصتهای شغلی هستند.
مجموعههایی که قصد دارند نرم افزار CRM متناسب با کسب و کارشان را بشناسند.
ویدئو معرفی کارگاه جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری
شرکتکنندگان قبلی درباره این کارگاه چه میگویند؟
بازخورد سرکار خانم محیا شکوهی – مدیر CRM آموزشگاه زبان کیش
بازخورد جناب آقای حمید حدادی – شرکت توسعه ابزار نوآوران حداد
بازخورد جناب آقای فاضل دارم – مدیر فروش و بازاریابی کابینز
بازخورد جناب آقای سلمان کاهه – مدیر CRM جاب ویژن
بازخورد سرکار خانم شمیم عابدیان – موسسه حقوقی سایرس
بازخورد سرکار خانم فرشته محمودی – صنایع شیمیایی کرمان زمین (جنوبگان)
بازخورد جناب آقای حسام غلامیان – مجموعه بازرگانی غلامیان (توزیع تایر)
بازخورد سرکار خانم زهرا مراغه – فروشگاه اسباب بازی کودک خلاق (مشهد)
افتخار میکنیم که بهترینها به ما اعتماد کردهاند
پرسش و پاسخ متداول
این دوره به صورت کارگاهی و در 36 ساعت در قالب نه جلسه چهار ساعته برگزار میشود.
زمان برگزاری دوره از چهاردهم مرداد 1401 در روزهای جمعه از ساعت 9 تا 13 خواهد بود.
اگر قصد آشنایی با تکنیکهای کاربردی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را دارید، این دوره، بهترین کارگاهی است که میتوانید با این مجموعه مهارتها آشنا شوید. در این دوره به صورت عملیاتی، کار با مجموعه ابزارهای کاربردی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان را فرا میگیرید. این کارگاه به صورت تخصصی بر کسبوکارهای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ متمرکز خواهد بود.
در طول دوره، پروژههای اجرا شده موفق گروه ،در قالب مطالعه موردی DrCRM برای آشنایی بیشتر حضار مورد نقد و بررسی قرار میگیرد.
این دوره به صورت حضوری در محل ساختمان آموزش آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان برگزار میشود. شرکت کنندگان دوره، پس از آشنایی با مفاهیم تخصصی، به گروههای 4 تا 5 نفره تقسیم میشوند و مراحل طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را به صورت تیمی انجام میدهند. نتیجه عملکرد هر گروه در کارگاه ارائه خواهد شد و بازخوردهای لازم به هر گروه ارائه خواهد گردید.
علاوه بر اسلایدهای دوره در فرمت PDF، کلیه مستندات معرفی شده در این دوره از جمله چک لیستهای Maturity Assessment، فرمت Software Selection و… به شرکتکنندگان تحویل میگردد.
در انتهای دورهها برای شرکتکنندگانی که حداقل 8 جلسه حضور کامل داشته باشند و تمرینهای ارائه شده در دوره را به صورت کامل ارائه بدهند، گواهی حضور از سوی آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان صادر خواهد شد.
تخفیف ثبت نام زودهنگام این دوره به پایان رسیده است ولی امکان پرداخت به صورت اقساط وجود دارد.
بله، سازمانهایی که قصد دارند این دوره را به صورت درون سازمانی برگزار کنند، میتوانند درخواست خود را به شماره 88691867 اعلام نمایند.