آموزش تخصصی CRM

به یک متخصص حرفه‌ای در مدیریت ارتباط با مشتری تبدیل شوید

برای دریافت مشاوره آموزشی و جهت استفاده از مزایای ثبت نام زودهنگام کلیک نمایید

Online calendar bro

رویداد آموزشی

نزدیک‌ترین کارگاه‌ در تقویم آموزشی

CRM Manager Original Low Data LQ

کارگاه آموزشی مدیر حرفه‌ای CRM

جامع‌ترین دوره آموزش CRM کشور

ویژگی‌های منحصر به فرد کارگاه‌های تخصصی ما

ویدئو کارگاه آموزشی مدیر حرفه ای CRM مجید برقی سعید عیسی زاده گروه DrCRM 600x600 1

جامع ترین دوره آموزشی CRM کشور

دوره‌ آموزشی مدیر حرفه‌ای CRM

  • bi check circle fill 32 ساعت ویدئو کارگاه‌ مدیر حرفه‌ای CRM
  • bi check circle fill اسلایدهای 12 جلسه کارگاه برگزار شده در زمستان 1402
  • bi check circle fill تمامی مستندات آموزش داده‌ شده در دوره به صورت کارگاهی
  • bi check circle fill دسترسی به مدت نامحدود به محتوای دوره در پلتفرم Spot Player
  • bi check circle fill امکان دو دسترسی به محتوای دوره (از طریق گوشی هوشمند و سیستم عامل)

روش‌های آموزش

ما آموزش CRM را به چه روش‌هایی ارائه می‌دهیم؟

college classroom svgrepo com 1

کارگاه‌های آموزشی

مناسب برای دانش‌پذیران حقیقی و سازمان‌های با تعداد کم دانش‌پذیر

teacher pointing at blackboard svgrepo com 1

آموزش های درون سازمانی

مناسب‌ برای سازمان‌های با تعداد دانش‌پذیر بالا و محتوای سفارشی

Group 158 5

رویدادهای تخصصی

مناسب‌ برای برگزارکنندگان همایش‌ها و رویدادهای تخصصی CRM

computer 8654072 2 1

محصولات آموزشی

مناسب برای علاقمندان به دریافت خدمات آموزشی غیر حضوری

کارگاه‌های آموزش

معرفی کارگاه‌های آموزشی

Loyalty LMS Banner Cover 600x338 1

در این کارگاه استراتژی‌ها و تکنیک‌های نگهداری مشتریان و وفادارسازی آنان را فرا می‌گیرید.

DrCRM Process Software Workshop LMS Cover 600x338 1

در این کارگاه می‌آموزید فرآیندهای کسب‌وکارتان را با رویکرد استقرار در نرم‌افزار CRM بازطراحی کنید.

DrCRM CX Workshop LMS Cover 14020101 02 600x338 1

در این کارگاه، با تکنیک‌های خلق تجربه متفاوت برای مشتریان کسب و کارتان آشنا می‌شوید.

نظرات

شرکت‌کنندگان قبلی درباره آموزش‌های ما چه می‌گویند؟

بازخورد سرکار خانم محیا شکوهی

مدیر CRM آموزشگاه زبان کیش

بازخورد سرکار خانم شمیم عابدیان

موسسه حقوقی سایرس

بازخورد جناب آقای حمید حدادی

شرکت توسعه ابزار نوآوران حداد

بازخورد سرکار خانم فرشته محمودی

صنایع شیمیایی کرمان زمین (جنوبگان)

بازخورد جناب آقای فاضل دارم

مدیر فروش و بازاریابی کابینز

بازخورد جناب آقای حسام غلامیان

مجموعه بازرگانی غلامیان (توزیع تایر)

بازخورد جناب آقای سلمان کاهه

مدیر CRM جاب ویژن

بازخورد سرکار خانم زهرا مراغه

فروشگاه اسباب بازی کودک خلاق (مشهد)

حضور در دوره‌های آموزش CRM به چه کسانی توصیه می‌شود؟

Webinar pana 1
مشتریان گروه مدیریت ارتباط با مشتری DrCRM 1

افتخار می‌کنیم که بهترین‌ها به ما اعتماد کرده‌اند

سوالات متداول

پرسش و پاسخ متداول

دوره‌های آنلاین برای دانش‌پذیرانی مناسب است که قصد دارند به صورت مستقیم در با مدرس در ارتباط باشند و دوره‌های آفلاین برای افرادی مناسب است که می‌خواهند به صورت نامحدود به محتوای دوره، دسترسی داشته باشند.

اگر قصد آشنایی با تکنیک‌های کاربردی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را دارید، این دوره‌ها، بهترین کارگاه‌هایی است که می‌توانید با این مجموعه مهارت‌ها آشنا شوید. در این دوره‌ها به صورت عملیاتی، کار با مجموعه ابزارهای کاربردی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان را فرا می‌گیرید.

در طول دوره، پروژه‌های اجرا شده موفق گروه ،در قالب مطالعه موردی DrCRM  برای آشنایی بیشتر حضار مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

علاوه بر اسلایدهای دوره در فرمت PDF، کلیه مستندات معرفی شده در این دوره از جمله چک لیست‌های Maturity Assessment، بوم وفادارسازی، فرمت Software Selection ، بوم طراحی تجربه مشتری و… به شرکت‌کنندگان ارائه می‌گرد

در انتهای دوره‌های آنلاین برای شرکت‌کنندگانی که حداقل 85% جلسات حضور کامل داشته باشند و تمرین‌های ارائه شده در دوره را به صورت کامل ارائه بدهند، مدرک معبتر دانشگاه علامه طباطبایی (مرکز آموزش‌های تخصصی آزاد و مهارت‌افزایی) ارائه خواهد گردید. در دوره‌های آفلاین که صورت ویدئو و محتوای دوره خریداری می‌شود، مدرک ارائه نمی‌گردد. 

در صورت ثبت نام زودهنگام، ۱۰% تخفیف به دانش‌پذیران تعلق می‌گیرد. ثبت نام همزمان بیش از یک نفر هم، ۱0% تخفیف به همراه خواهد داشت.

بله، سازمان‌هایی که قصد دارند این دوره را به صورت درون سازمانی برگزار کنند، می‌توانند درخواست خود را به شماره ۹۱۳۳۳۳۹۶-۰۲۱ اعلام نمایند.

رویداد آموزشی

آخرین رویدادهای آموزشی برگزار شده