آموزش تخصصی CRM
به یک متخصص حرفهای در مدیریت ارتباط با مشتری تبدیل شوید
برای دریافت مشاوره آموزشی و جهت استفاده از مزایای ثبت نام زودهنگام کلیک نمایید
رویداد آموزشی
نزدیکترین کارگاه در تقویم آموزشی
ویژگیهای منحصر به فرد کارگاههای تخصصی ما
- برگزاری دوره به صورت کاملا کارگاهی
- شبکهسازی با سایر متخصصان حوزه CRM
- اجرای کار گروهی و افزایش مهارت انجام کار تیمی
- دریافت مستندات آموزشی و فرمتهای تدریس شده
- بررسی پروژههای موفق انجام شده توسط گروه DrCRM
جامع ترین دوره آموزشی CRM کشور
دوره آموزشی مدیر حرفهای CRM
- 32 ساعت ویدئو کارگاه مدیر حرفهای CRM
- اسلایدهای 12 جلسه کارگاه برگزار شده در زمستان 1402
- تمامی مستندات آموزش داده شده در دوره به صورت کارگاهی
- دسترسی به مدت نامحدود به محتوای دوره در پلتفرم Spot Player
- امکان دو دسترسی به محتوای دوره (از طریق گوشی هوشمند و سیستم عامل)
روشهای آموزش
ما آموزش CRM را به چه روشهایی ارائه میدهیم؟
کارگاههای آموزشی
مناسب برای دانشپذیران حقیقی و سازمانهای با تعداد کم دانشپذیر
آموزش های درون سازمانی
مناسب برای سازمانهای با تعداد دانشپذیر بالا و محتوای سفارشی
رویدادهای تخصصی
مناسب برای برگزارکنندگان همایشها و رویدادهای تخصصی CRM
محصولات آموزشی
مناسب برای علاقمندان به دریافت خدمات آموزشی غیر حضوری
کارگاههای آموزش
معرفی کارگاههای آموزشی
در این کارگاه استراتژیها و تکنیکهای نگهداری مشتریان و وفادارسازی آنان را فرا میگیرید.
در این کارگاه میآموزید فرآیندهای کسبوکارتان را با رویکرد استقرار در نرمافزار CRM بازطراحی کنید.
نظرات
شرکتکنندگان قبلی درباره آموزشهای ما چه میگویند؟
بازخورد سرکار خانم محیا شکوهی
مدیر CRM آموزشگاه زبان کیش
بازخورد سرکار خانم شمیم عابدیان
موسسه حقوقی سایرس
بازخورد جناب آقای حمید حدادی
شرکت توسعه ابزار نوآوران حداد
بازخورد سرکار خانم فرشته محمودی
صنایع شیمیایی کرمان زمین (جنوبگان)
بازخورد جناب آقای فاضل دارم
مدیر فروش و بازاریابی کابینز
بازخورد جناب آقای حسام غلامیان
مجموعه بازرگانی غلامیان (توزیع تایر)
بازخورد جناب آقای سلمان کاهه
مدیر CRM جاب ویژن
بازخورد سرکار خانم زهرا مراغه
فروشگاه اسباب بازی کودک خلاق (مشهد)
حضور در دورههای آموزش CRM به چه کسانی توصیه میشود؟
- مجموعههایی که میخواهند برای مشتریان ارزشمند کسب و کارشان، تجربهای متفاوت ایجاد کنند.
- کسب و کارهایی که میخواهند با استراتژیها و تکنیکهای وفادارسازی مشتریان آشنا شوند.
- شرکتهایی که به دنبال یادگیری دانش طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان هستند.
- شرکتهایی که قصد دارند نرم افزار CRM متناسب با کسب و کارشان را شناسایی کنند.
- مجموعههایی که نرم افزار CRM خریداری کردهاند و قصد استقرار اثربخش آن را دارند.
- افرادی که به دنبال کسب دانش تخصصی و یافتن فرصتهای شغلی جدید هستند.
- سازمانهایی که در پی افزایش مهارتهای ارتباطی کارکنانشان با مشتریان هستند.
- دانشجویانی که علاقمند به یادگیری تکنیکهای کاربردی CRM هستند.
افتخار میکنیم که بهترینها به ما اعتماد کردهاند
سوالات متداول
پرسش و پاسخ متداول
دورههای آنلاین برای دانشپذیرانی مناسب است که قصد دارند به صورت مستقیم در با مدرس در ارتباط باشند و دورههای آفلاین برای افرادی مناسب است که میخواهند به صورت نامحدود به محتوای دوره، دسترسی داشته باشند.
اگر قصد آشنایی با تکنیکهای کاربردی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را دارید، این دورهها، بهترین کارگاههایی است که میتوانید با این مجموعه مهارتها آشنا شوید. در این دورهها به صورت عملیاتی، کار با مجموعه ابزارهای کاربردی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان را فرا میگیرید.
در طول دوره، پروژههای اجرا شده موفق گروه ،در قالب مطالعه موردی DrCRM برای آشنایی بیشتر حضار مورد نقد و بررسی قرار میگیرد.
علاوه بر اسلایدهای دوره در فرمت PDF، کلیه مستندات معرفی شده در این دوره از جمله چک لیستهای Maturity Assessment، بوم وفادارسازی، فرمت Software Selection ، بوم طراحی تجربه مشتری و… به شرکتکنندگان ارائه میگرد
در انتهای دورههای آنلاین برای شرکتکنندگانی که حداقل 85% جلسات حضور کامل داشته باشند و تمرینهای ارائه شده در دوره را به صورت کامل ارائه بدهند، مدرک معبتر دانشگاه علامه طباطبایی (مرکز آموزشهای تخصصی آزاد و مهارتافزایی) ارائه خواهد گردید. در دورههای آفلاین که صورت ویدئو و محتوای دوره خریداری میشود، مدرک ارائه نمیگردد.
در صورت ثبت نام زودهنگام، ۱۰% تخفیف به دانشپذیران تعلق میگیرد. ثبت نام همزمان بیش از یک نفر هم، ۱0% تخفیف به همراه خواهد داشت.
بله، سازمانهایی که قصد دارند این دوره را به صورت درون سازمانی برگزار کنند، میتوانند درخواست خود را به شماره ۹۱۳۳۳۳۹۶-۰۲۱ اعلام نمایند.