آموزش تخصصی CRM
با یادگیری اصول CRM متخصص حرفهای مدیریت ارتباط با مشتری شوید
شروع مسیر حرفهای مدیریت ارتباط با مشتری
رویداد آموزشی
نزدیکترین کارگاه در تقویم آموزشی
جامع ترین دوره آموزشی CRM کشور
دوره آموزشی مدیر حرفهای CRM
- 32 ساعت ویدئو کارگاه مدیر حرفهای CRM
- اسلایدهای 12 جلسه کارگاه برگزار شده در زمستان 1402
- تمامی مستندات آموزش داده شده در دوره به صورت کارگاهی
- دسترسی به مدت نامحدود به محتوای دوره در پلتفرم Spot Player
- امکان دو دسترسی به محتوای دوره (از طریق گوشی هوشمند و سیستم عامل)
ویژگیهای منحصر به فرد کارگاههای تخصصی ما
- برگزاری دوره به صورت کاملا کارگاهی
- شبکهسازی با سایر متخصصان حوزه CRM
- اجرای کار گروهی و افزایش مهارت انجام کار تیمی
- دریافت مستندات آموزشی و فرمتهای تدریس شده
- بررسی پروژههای موفق انجام شده توسط گروه DrCRM
دورههای آموزش CRM مناسب برای:
- خلق تجربهای بهیادماندنی برای مشتریان
- یادگیری تکنیکهای وفادارسازی مشتری
- طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
- انتخاب و استقرار نرمافزار CRM مناسب کسب و کارتان
- پیدا کردن فرصتهای شغلی جدید برای دانشجویان علاقه مند به دنیای CRM"
- افزایش مهارت ارتباطی کارکنان سازمانها
روشهای آموزش CRM
آموزش CRM در دکتر سی آر ام به گونهای طراحی شده است که نیازهای متنوع افراد و سازمانها را پوشش دهد. با انتخاب روش مناسب، میتوانید آموزشها حرفهای CRM را دقیقاً مطابق با نیاز خود دریافت کنید:
کارگاههای آموزشی
مناسب برای افراد حقیقی و سازمانهای کوچک با تعداد محدود دانشپذیر. این کارگاهها فرصتی برای یادگیری عملی و تعامل مستقیم با مدرسین متخصص در فضایی تعاملی و هدفمند فراهم میکند
آموزش های درون سازمانی
برای سازمانهای بزرگ با تعداد زیاد دانشپذیر و نیاز به محتوای سفارشیشده. این آموزشها با توجه به چالشها و اهداف سازمان شما، بهینهسازی شدهاند تا تیم شما مهارتهای CRM را به صورت عملی فراگیرد.
رویدادهای تخصصی
مناسب برای برگزارکنندگان همایشها و رویدادها در حوزه CRM. این رویدادها به شما امکان میدهند تا مخاطبان خود را با مفاهیم بهروز و تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری آشنا کنید.
محصولات آموزشی
اگر به آموزشهای غیرحضوری علاقه دارید، ما برای شما همه چیز آماده کردهایم! از بستههای آموزشی آنلاین و ویدئوهای کاربردی گرفته تا کتابها و منابع دیجیتال، هر زمان و هر جا میتوانید یادگیری را شروع کنید.
چرا دکتر سی آر ام
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
کارگاههای آموزش
معرفی کارگاههای آموزشی
در این کارگاه استراتژیها و تکنیکهای نگهداری مشتریان و وفادارسازی آنان را فرا میگیرید.
در این کارگاه میآموزید فرآیندهای کسبوکارتان را با رویکرد استقرار در نرمافزار CRM بازطراحی کنید.
نظرات
شرکتکنندگان قبلی درباره آموزشهای ما چه میگویند؟
بازخورد سرکار خانم محیا شکوهی
مدیر CRM آموزشگاه زبان کیش
بازخورد سرکار خانم شمیم عابدیان
موسسه حقوقی سایرس
بازخورد جناب آقای حمید حدادی
شرکت توسعه ابزار نوآوران حداد
بازخورد سرکار خانم فرشته محمودی
صنایع شیمیایی کرمان زمین (جنوبگان)
بازخورد جناب آقای فاضل دارم
مدیر فروش و بازاریابی کابینز
بازخورد جناب آقای حسام غلامیان
مجموعه بازرگانی غلامیان (توزیع تایر)
بازخورد جناب آقای سلمان کاهه
مدیر CRM جاب ویژن
بازخورد سرکار خانم زهرا مراغه
فروشگاه اسباب بازی کودک خلاق (مشهد)
افتخار میکنیم که بهترینها به ما اعتماد کردهاند
سوالات متداول
پرسش و پاسخ متداول
- دورههای آنلاین: مناسب افرادی که تمایل دارند مستقیماا با مدرس در ارتباط باشند و سوالات خود را به صورت زنده مطرح کنند.
- دورههای آفلاین: مناسب برای کسانی که میخواهند بدون محدودیت زمانی و مکانی، به محتوای دوره دسترسی داشته باشند.
- این کارگاهها بهترین فرصت برای یادگیری عملی تکنیکهای طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری هستند.
- شما با مجموعهای از ابزارهای کاربردی نرم افزار CRM کار خواهید کرد و مهارتهای خود را در محیطی عملیاتی تقویت خواهید نمود.
- این دوره بهصورت عملی و مبتنی بر تجربه واقعی چندساله از آموزش crm برگزار میشود.
- پروژههای موفق DrCRM بهعنوان مطالعه موردی در طول دوره بررسی شده و شما از تجربیات واقعی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری بهرهمند خواهید شد.
- اسلایدهای آموزشی (PDF).
- ابزارها و مستندات حرفهای از جمله:
-چکلیستهای ارزیابی بلوغ سیستم (Maturity Assessment).
-بوم وفادارسازی مشتری.
-فرمت انتخاب نرمافزار (Software Selection).
-بوم طراحی تجربه مشتری.
-و سایر مستندات مرتبط.
- دورههای آنلاین: مدرک معتبر از دانشگاه علامه طباطبایی (مرکز آموزشهای تخصصی آزاد) برای کسانی که ۸۵٪ جلسات را به طور کامل شرکت کرده و تمرینهای دوره را ارائه کنند.
- دورههای آفلاین: شامل محتوای آموزشی و ویدئوها، اما مدرک ارائه نمیشود.
- بله، تخفیفهای زیر برای شما در نظر گرفته شده است:
-۱۰٪ تخفیف ثبتنام زودهنگام.
-۱۰٪ تخفیف برای ثبتنام گروهی (دو نفر و بیشتر).
- بله، این دورهها به صورت سفارشی و درونسازمانی نیز قابل برگزاری هستند. برای هماهنگی با شماره ۰۲۱-۹۱۳۳۳۳۹۶ تماس بگیرید.