مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

Atiyeh Hospital – The first in-house workshop on customer relationship management in the medical industry (PRM)

The first in-house workshop on customer relationship management in the medical industry (PRM) was held on Dec 26, 2017 for the energetic staff of Atieh Hospital. In this workshop, the basics of customer orientation in the treatment industry, the characteristics of a customer-oriented hospital and practical solutions to promote customer orientation were examined. The course was taught by Mr. Majid Barghi and Ms. Fatemeh Nasri.

کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در صنایع درمانی PRM- بیمارستان آتیه

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *