مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

مشتری‌مداری اپراتورهای موبایل با ترابردپذیری

بالاخره بعد از فراز و نشیب فراوان، درخواست ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه برای مشترکان اپراتورهای سراسری امکان پذیر شد، یعنی این که شما می‌توانید همین شماره خط تلفن همراه خودتان را به یک اپراتور دیگر منتقل کنید و از امکانات شبکه جدید از جمله پوشش آنتن‌دهی، سرعت اینترنت و… استفاده کنید.

حتما زمانی را به خاطر دارید که موبایل یک کالای لوکس به حساب می‌آمد و برای خرید سیمکارت باید رقم‌ قابل توجهی را می‌پرداختید و ماه‌ها به انتظار می‌نشستید ولی امروز قضای رقابت باعث شده تا هر روز شاهد خدمات و طرح‌های جدید از سوی اپراتورها باشیم.

راه‌اندازی اپراتورهای مجازی شبکه تلفن همراه (MVNO) هم از داغ‌ترین مباحث روز در حوزه ICT است که فعالیت آن‌ها می‌تواند زمینه‌ساز تحولی چشمگیر در جذب، نگهداری و توسعه مشتریان صنعت ارتباطات و تکنولوژی اطلاعات باشد.

مشتری مداری در ترابردپذیری اپراتورهای موبایل

هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل، فرم‌هایی را برای پیش‌ثبت نام طرح ترابردپذیری در اختیار مشترکین قرارداده‌اند و فعلا روزی 500 درخواست را می‌پذیرند. از طریق لینک‌های زیر می‌توانید به فرم‌های مربوطه دسترسی پیدا کنید.

آدرس ثبت نام همراه اول:

http://join.mci.ir

آدرس ثبت نام ایرانسل:

http://irancell.ir/portal/home/?188479/MNP#registerform

آدرس ثبت نام رایتل:

http://rightel.ir/maxlimitation

?

نوشته: مجید برقی

گروه مدیریت ارتباط با مشتری

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *