ما معمولا عادت داریم در کلاسهای آموزشی و کتابهایمان، داستانهای موفقیت شرکتهای خارجی را بررسی کنیم. تا چند سال پیش، مطالعه موردی مکدونالد و اپل، نُقل مجالس مدیریتی و کارگاههای آموزشی بود. الان بررسی داستانهای فیسبوک و توئیتر و آمازون، جایگزین آنها شدهاند.
در کشور خودمان مدیران فرهیخته بسیاری هستند که خلاقیت، مشتریمداری و مسوولیت اجتماعی را در کنار هم قرار میدهند و نمونههای ارزشمندی از #تجربه_مشتری را خلق میکنند. یکی از نمونههای موفق در این زمینه، فروشگاه اسباببازی ماتیلوس، از مشتریان خوب ما در گروه DrCRM است.
رویداد ویلچرهای ویایی برای تحقق آرزوی کودکان معلول در تبدیل ویلچرشان به هواپیما، کشتی، ماشین پلیس، کالسکه سیندرلا و… طراحی شده است. علاقمندان به حضور در این رویداد، میتوانند در ساعت 17:30 روز چهارشنبه شانزدهم اسفندماه به شعبه مرکزی این فروشگاه زنجیرهای در مجتمع پالادیوم تهران مراجعه نمایند.
در ادامه، ویدئو کوتاهی از معرفی این رویداد توسط آقای دکتر سیرانی، بنیان گذار فروشگاه اسباب بازی ماتیلوس ارائه شده است.
بنر رویداد ویلچرهای رویایی
⚜ گروه مدیریت ارتباط با مشتری @DrCRM