مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

پایدار پلیمر اوژن – پروژه استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

پروژه طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت پایدار پلمیر اوژن، با بازطراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری آغاز شد و در ادامه، راهبری استقرار این فرآیندها در راهکار نرم‌افزاری صورت گرفت. کارگاه‌های آموزش هفتگی گام‌های مختلف مدل DrCRM، از برنامه‌های جاری این پروژه است.

کارگاه خلق ارزش در پایدار پلیمر

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *