مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

پنجمین نشست نبض مشتری

استقبال از نشست نبض مشتری، باعث شد پنجمین وبینار این سلسله نشست ها برنامه ریزی و اجرا شود. در این رویداد، شرکت کنندگان با مدل مدیریت با مشتری DrCRM و چگونگی ارزیابی آن آشنا شدند. این مرحله، گام موثری در تحلیل وضعیت موجود ارتباط با مشتری یک سازمان یا شرکت و تعیین نقشه راه برای بهبود وضعیت موجود و طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است.

وبینار نبض مشتری گروه دکتر سی آر ام مجید برقی

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *