مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

دانشگاه تبلیغات – آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان

در اولین دوره از دانشگاه تبلیغات، درس تحلیل رفتار مصرف‌کننده توسط آقای مهندس مجید برقی ارائه گردید. در این درس، به صورت کارگاهی و گام به گام، مراحل شناسایی نیازهای مشتریان، خلق ارزش و تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده،‌ با تمرکز بر صنعت کسب‌وکارهای آنلاین ارائه گردید.

دانشگاه تبلیغات آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان مجید برقی گروه دکتر سی آر ام

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *