مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

کارگزاری بانک ملی – کارگاه آموزشی مرکز تماس

افتخار داشتیم برای برگزاری کارگاه‌های آنلاین آموزش مرکز تماس در کنار تیم کارگزاری بانک ملی باشیم. در این دوره که با تمرکز بر افزایش مهارت‌های ارائه خدمات کارگزاری برای مشتریان برگزار شد، شرکت کنندگان با مهارت‌های ارتباط موثر، شناسایی الگوهای رفتاری مشتریان، مدیریت مشتریان شاکی و… آشنا شدند.

کارگزاری بانک ملی کارگاه آنلاین ارتباط با مشتری برای کارکنان مرکز تماس

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *