مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

هفتمین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

کارگاه 8 ساعته طراحی تجربه مشتری در روزهای 19 و 20 آبان ماه 1400 برگزار گردید. در این دوره آموزشی جناب آقای مهندس برقی با روش کار گروهی در طراحی تجربه مشتری به صورت کارگاهی، به ترسیم نقشه سفر مشتری، تحلیل pain point ها و opportunity ها در سفر مشتری، تکنیک های ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان و تحلیل نمونه‌های موفق بین المللی در CX Design پرداختند.

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Start typing to see posts you are looking for.

فرم درخواست همکاری

فرم همکاری با ما

"*" indicates required fields

لطفا فرم زیر جهت درخواست همکاری با DrCrm تکمیل نمایید

فرم پیش ثبت نام کارگاه آموزشی

فرم ثبت نام کارگاه آموزشی

"*" indicates required fields

لطفا اطلاعات تماس و کارگاه مورد نظرتان را وارد فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

فرم دریافت خدمات

فرم درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

لطفا اطلاعات تماس و موضوع نیازمندی را وارد فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.