وبلاگ
وبینار مدیریت تجربه مشتری در صنعت لوازم خانگی
به مناسبت روز جهانی تجربه مشتری، وبینار مدیریت ارتباط با مشتری به همراه مطالعه موردی در صنعت لوازم خانگی در روز دوشنبه 19 مهرماه 1400 برگزار شد. در این رویداد، ابتدا آقای مهندس برقی به بررسی مفاهیم مدیریت تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری پرداختند و در ادامه، آقای مهندس محمد صادق سوری، مدیر ارشد تجربه مشتری در هلدینگ مادیران به مطالعه موردی اجرای پروژه مدیریت تجربه مشتری در گروه مادیران پرداختند. گروه دکتر DrCRM این افتخار را داشت که برای پروژه طراحی تجربه مشتری در کنار هلدینگ مادیران باشد.