مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

سالن زیبایی پاییزان – کارگاه درون سازمانی وفاداری و تجربه مشتری

کارگاه وفادارسازی تجربه مشتری سالن زیبایی و آرایشگاه پاییزان

در ماهی که گذشت دو جلسه کارگاه تخصصی وفاداری و تجربه مشتری برای مجموعه حرفه ای سالن زیبایی پاییزان بصورت درون سازمانی برگزار گردید.

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *