با گروه DrCRM آشنا شوید
مجید برقی
معرفی:
– موسس گروه DrCRM
– مدرس دورههای MBA و DBA
– مشاور CRM برندهای معتبر کشور
– نویسنده کتاب نبض مشتری در دست شما
– سرممیز سیستم مدیریت کیفیت ISO 90001
– رئیس هیات مدیره شرکت بهپویان راه توسعه فردا
– کارشناس برنامههای شبکه تلویزیونی آموزش و رادیو اقتصاد
– کارشناس مهندسی صنایع و کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
– مدرس، سخنران و مشاور در حوزههای مدیریت ارتباط با مشتری، تجربه مشتری، وفادارسازی مشتری، رضایت مشتری و تحلیل دادههای مشتریان
سوابق مشاوره:
– مشاوره طراحی و استقرار سیستم مدیریت تجربه مشتری در گروه مادیران
– مشاوره طراحی برنامه وفادارسازی و طراحی تجربه مشتری در قطارهای پنج ستاره فدک
– مشاوره ارزیابی بلوغ سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در گروه زمزم
– مشاوره طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در گروه گلدیس کاشی
– مشاوره طراحی باشگاه مشتریان و انتخاب پیمانکار نرم افزار باشگاه در بنیاد رودکی
– مشاوره طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در گروه صنعتی قائم
– مشاوره طراحی و استقرار استراتژیها و فرآیندهای CRM در شرکت فناوری پیشرفته جهان
– مشاوره بازطراحی و افزایش اثربخشی CRM در شرکت بهاندیشی و فنآوری فردا
– مشاوره طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در آژانس مسافرتی ایران دوستان
– مشاوره و راه اندازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در مرکز تماس شتاب گستر جام جم
– مشاوره بازطراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در شرکت راهکار سرزمین هوشمند
– مشاوره طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت نصرالرافدین
– و…
سوابق آموزش در مدارس کسب و کار و دانشگاه ها:
– تدریس کارگاه جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان مدیریت صنعتی
– تدریس کارگاه اصول و مبانی استقرار CRM در مرکز آموزشهای آزاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
– تدریس کارگاه تخصصی کاربردهای CRM در صنعت عینکسازی در جهاد دانشگاهی شریف
– تدریس کارگاههای CRM در دورههای تخصصی MBA و راهبری فروش در مدرسه کسب و کار ماهان
– تدریس کارگاههای CRM در دورههای تخصصی MBA در مجتمع فنی تهران
– و…
سوابق آموزش درون سازمانی:
– تدریس کارگاه مدیریت تجربه مشتری و راهبری کارگروه تخصصی مربوطه در گروه مادیران
– تدریس کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی با رویکرد توسعه باشگاه مشتریان در گروه سایپا
– تدریس مجموعه کارگاههای تخصصی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در گروه کاله
– تدریس کارگاه طراحی تجربه مشتری با رویکرد حل مساله در مجموعه دیجی کالا
– تدریس کارگاه آموزش CRM با رویکرد مشتریمداری و وفادارسازی مشتریان در اسنپ تریپ
– تدریس کارگاه آموزش کاربردی طراحی و استقرار CRM برای تیم فروش انتشارات گاج
– تدریس استراتژیها و تکنیکهای وفادارسازی مشتریان در جمع نمایندگان کانون فرهنگی آموزش
– تدریس مجموعه کارگاههای مدیریت راتباط با مشتری برای کارکنان هواپیمایی معراج
– تدریس کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با برای مدیران و کارشناسان گروه خودروسازی بایک
– تدریس کارگاه آموزش CRM با رویکرد مشتریمداری و وفادارسازی مشتریان در بنیاد رودکی
– تدریس کارگاه CRM به مدیران ارشد، مدیران میانی، کارشناسان و کارمندان شرکت ایز ایران
– تدریس کارگاه آموزش CRM با رویکرد مشتریمداری و طراحی تجربه مشتریان در قطارهای فدک
– تدریس کارگاههای تخصصی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در گروه گلدیس کاشی
– تدریس کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM) در بیمارستان آتیه
– تدریس کارگاه آموزش کاربردی استقرار CRM برای تیم بازاریابی و فروش ایران ارقام
– تدریس کارگاه طراحی تجربه مشتری برای کارکنان شرکت صنایع شیمیایی کرمان زمین (پخش کشاورز)
– تدریس کارگاه مهارتها و تکنیکهای وفادارسازی مشتری برای تیم اجرایی سالن زیبایی پاییزان
– تدریس کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای کارکنان شرکت نرم افزاری آموت
– تدریس کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM) در کلینیک سعادت آباد
– تدریس کارگاه آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در مجموعه خانه ایرانی
– تدریس کارگاه آموزش طراحی تجربه مشتریان در فروشگاه اسباب بازی ماتیلوس
– تدریس کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM) در کلینیک دندان پزشکی ارکیدا
– تدریس کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با مشارکت شرکت کاوشگران مشهد
– تدریس کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری و وفادارسازی مشتریان با مشارکت آکادمی کامیاران کرمانشاه
– و…