آموزش تخصصی CRM

با یادگیری اصول CRM متخصص حرفه‌ای مدیریت ارتباط با مشتری شوید

شروع مسیر حرفه‌ای مدیریت ارتباط با مشتری

Online calendar bro

رویداد آموزشی

نزدیک‌ترین کارگاه‌ در تقویم آموزشی

CRM Manager Original Low Data LQ

کارگاه آموزشی مدیر حرفه‌ای CRM

جامع‌ترین دوره آموزش CRM کشور

ویدئو کارگاه آموزشی مدیر حرفه ای CRM مجید برقی سعید عیسی زاده گروه DrCRM 600x600 1

جامع ترین دوره آموزشی CRM کشور

دوره‌ آموزشی مدیر حرفه‌ای CRM

  • bi check circle fill 32 ساعت ویدئو کارگاه‌ مدیر حرفه‌ای CRM
  • bi check circle fill اسلایدهای 12 جلسه کارگاه برگزار شده در زمستان 1402
  • bi check circle fill تمامی مستندات آموزش داده‌ شده در دوره به صورت کارگاهی
  • bi check circle fill دسترسی به مدت نامحدود به محتوای دوره در پلتفرم Spot Player
  • bi check circle fill امکان دو دسترسی به محتوای دوره (از طریق گوشی هوشمند و سیستم عامل)

ویژگی‌های منحصر به فرد کارگاه‌های تخصصی ما

دوره‌های آموزش CRM مناسب برای:

Webinar pana 1

روش‌های آموزش CRM

آموزش CRM در دکتر سی آر ام به گونه‌ای طراحی شده است که نیازهای متنوع افراد و سازمان‌ها را پوشش دهد. با انتخاب روش مناسب، می‌توانید آموزش‌ها حرفه‌ای CRM را دقیقاً مطابق با نیاز خود دریافت کنید:

college classroom svgrepo com 1

کارگاه‌های آموزشی

مناسب برای افراد حقیقی و سازمان‌های کوچک با تعداد محدود دانش‌پذیر. این کارگاه‌ها فرصتی برای یادگیری عملی و تعامل مستقیم با مدرسین متخصص در فضایی تعاملی و هدفمند فراهم می‌کند

teacher pointing at blackboard svgrepo com 1

آموزش های درون سازمانی

برای سازمان‌های بزرگ با تعداد زیاد دانش‌پذیر و نیاز به محتوای سفارشی‌شده. این آموزش‌ها با توجه به چالش‌ها و اهداف سازمان شما، بهینه‌سازی شده‌اند تا تیم شما مهارت‌های CRM را به صورت عملی فراگیرد.

Group 158 5

رویدادهای تخصصی

مناسب برای برگزارکنندگان همایش‌ها و رویدادها در حوزه CRM. این رویدادها به شما امکان می‌دهند تا مخاطبان خود را با مفاهیم به‌روز و تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری آشنا کنید.

computer 8654072 2 1

محصولات آموزشی

اگر به آموزش‌های غیرحضوری علاقه دارید، ما برای شما همه چیز آماده کرده‌ایم! از بسته‌های آموزشی آنلاین و ویدئوهای کاربردی گرفته تا کتاب‌ها و منابع دیجیتال، هر زمان و هر جا می‌توانید یادگیری را شروع کنید.

Collab bro

چرا دکتر سی آر ام

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

کارگاه‌های آموزش

معرفی کارگاه‌های آموزشی

Loyalty LMS Banner Cover 600x338 1

در این کارگاه استراتژی‌ها و تکنیک‌های نگهداری مشتریان و وفادارسازی آنان را فرا می‌گیرید.

DrCRM Process Software Workshop LMS Cover 600x338 1

در این کارگاه می‌آموزید فرآیندهای کسب‌وکارتان را با رویکرد استقرار در نرم‌افزار CRM بازطراحی کنید.

DrCRM CX Workshop LMS Cover 14020101 02 600x338 1

در این کارگاه، با تکنیک‌های خلق تجربه متفاوت برای مشتریان کسب و کارتان آشنا می‌شوید.

با مدل DrCRM© نبض مشتری در دست شماست

کتاب نبض مشتری در دست شما

کتاب «نبض مشتری در دست شما»، به زبانی ساده و کاربردی، به تشریح مراحل نهُ‌گانه مدل DrCRM می‌پردازد و به صورت گام‌به‌گام، شما را تا استقرار یک سیستم اثربخش مدیریت ارتباط با مشتری، همراهی می‌کند.

نظرات

شرکت‌کنندگان قبلی درباره آموزش‌های ما چه می‌گویند؟

بازخورد سرکار خانم محیا شکوهی

مدیر CRM آموزشگاه زبان کیش

بازخورد سرکار خانم شمیم عابدیان

موسسه حقوقی سایرس

بازخورد جناب آقای حمید حدادی

شرکت توسعه ابزار نوآوران حداد

بازخورد سرکار خانم فرشته محمودی

صنایع شیمیایی کرمان زمین (جنوبگان)

بازخورد جناب آقای فاضل دارم

مدیر فروش و بازاریابی کابینز

بازخورد جناب آقای حسام غلامیان

مجموعه بازرگانی غلامیان (توزیع تایر)

بازخورد جناب آقای سلمان کاهه

مدیر CRM جاب ویژن

بازخورد سرکار خانم زهرا مراغه

فروشگاه اسباب بازی کودک خلاق (مشهد)

مشتریان گروه مدیریت ارتباط با مشتری DrCRM 1

افتخار می‌کنیم که بهترین‌ها به ما اعتماد کرده‌اند

سوالات متداول

پرسش و پاسخ متداول

  • دوره‌های آنلاین: مناسب افرادی که تمایل دارند مستقیماا با مدرس در ارتباط باشند و سوالات خود را به صورت زنده مطرح کنند.
  • دوره‌های آفلاین: مناسب برای کسانی که می‌خواهند بدون محدودیت زمانی و مکانی، به محتوای دوره دسترسی داشته باشند.
  • این کارگاه‌ها بهترین فرصت برای یادگیری عملی تکنیک‌های طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری هستند.
  • شما با مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی نرم افزار CRM کار خواهید کرد و مهارت‌های خود را در محیطی عملیاتی تقویت خواهید نمود.
  • این دوره به‌صورت عملی و مبتنی بر تجربه واقعی چندساله از آموزش crm برگزار می‌شود.
  • پروژه‌های موفق DrCRM به‌عنوان مطالعه موردی در طول دوره بررسی شده و شما از تجربیات واقعی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری بهره‌مند خواهید شد.
  • اسلایدهای آموزشی (PDF).
  • ابزارها و مستندات حرفه‌ای از جمله:
    -چک‌لیست‌های ارزیابی بلوغ سیستم (Maturity Assessment).
    -بوم وفادارسازی مشتری.
    -فرمت انتخاب نرم‌افزار (Software Selection).
    -بوم طراحی تجربه مشتری.
    -و سایر مستندات مرتبط.
  • دوره‌های آنلاین: مدرک معتبر از دانشگاه علامه طباطبایی (مرکز آموزش‌های تخصصی آزاد) برای کسانی که ۸۵٪ جلسات را به طور کامل شرکت کرده و تمرین‌های دوره را ارائه کنند.
  • دوره‌های آفلاین: شامل محتوای آموزشی و ویدئوها، اما مدرک ارائه نمی‌شود.
  • بله، تخفیف‌های زیر برای شما در نظر گرفته شده است:
    -۱۰٪ تخفیف ثبت‌نام زودهنگام.
    -۱۰٪ تخفیف برای ثبت‌نام گروهی (دو نفر و بیشتر).
  • بله، این دوره‌ها به صورت سفارشی و درون‌سازمانی نیز قابل برگزاری هستند. برای هماهنگی با شماره ۰۲۱-۹۱۳۳۳۳۹۶ تماس بگیرید.

رویداد آموزشی

آخرین رویدادهای آموزشی برگزار شده