مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

دانشگاه تبلیغات – آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان

در اولین دوره از دانشگاه تبلیغات، درس تحلیل رفتار مصرف‌کننده توسط آقای مهندس مجید برقی ارائه گردید. در این درس، به صورت کارگاهی و گام به گام، مراحل شناسایی نیازهای مشتریان، خلق ارزش و تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده،‌ با تمرکز بر صنعت کسب‌وکارهای آنلاین ارائه گردید.

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

فرم درخواست همکاری

فرم همکاری با ما

"*" indicates required fields

لطفا فرم زیر جهت درخواست همکاری با DrCrm تکمیل نمایید

فرم پیش ثبت نام کارگاه آموزشی

فرم ثبت نام کارگاه آموزشی

"*" indicates required fields

لطفا اطلاعات تماس و کارگاه مورد نظرتان را وارد فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

فرم دریافت خدمات

فرم درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

لطفا اطلاعات تماس و موضوع نیازمندی را وارد فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.