مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

شرکت بافکو – پروژه مدیریت ارتباط با مشتری

افتخار داشتیم کارگاه‌های تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری را برای شرکت به اندیشی و فناوری فردا (بافکو)‌ برگزار کنیم. همکاری گروه DrCRM با مجموعه بافکو در چهارمین سال است. در این کارگاه‌ها، سرفصل‌های طراحی تجربه مشتری و وفادارسازی مشتری مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت بافکو به اندیشی و فناوری فردا کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری طراحی تجربه مشتری وفادارسازی

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *