کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری برای دانشپذیران حرفهای چهارمین دوره جامع رهبری حرفهای فروش در مدرسه کسب و کار ماهان (Mahan Business School) برگزار شد. در این دوره مباحث وفادارسازی مشتری و طراحی تجربه مشتری به صورت کارگاهی تدریس گردید.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
نام کاربری یا شماره موبایل یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید
فیلد های "*" اجباری هستند