وبلاگ
هواپیمایی معراج – کارگاههای آموزشی برای تیم ایستگاه
در دیماه سال 1400 دومین دوره از کارگاههای مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت هواپیمایی معراج برگزار شد.
در این دوره دو روزه، مفاهیم خلق ارزش، وفادارسازی و مدیریت تجربه مشتری به تیمهای ایستگاه مهرآباد، ایستگاه فرودگاه امام و کارکنان ستادی، در دو گروه آموزش داده شد. ضمنا در این کارگاهها آقای مهندس برقی، مباحث رفتار شناسی و مدیریت مشتریان شاکی را به پرسنل حرفه ای هواپیمایی معراج در قالب کارِ گروهی و ایفای نقش، آموزش دادند.