مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

وبینار مدیریت تجربه مشتری در صنعت لوازم خانگی

به مناسبت روز جهانی تجربه مشتری، وبینار مدیریت ارتباط با مشتری به همراه مطالعه موردی در صنعت لوازم خانگی در روز دوشنبه 19 مهرماه 1400 برگزار شد. در این رویداد، ابتدا آقای مهندس برقی به بررسی مفاهیم مدیریت تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری پرداختند و در ادامه، آقای مهندس محمد صادق سوری، مدیر ارشد تجربه مشتری در هلدینگ مادیران به مطالعه موردی اجرای پروژه مدیریت تجربه مشتری در گروه مادیران پرداختند. گروه دکتر DrCRM این افتخار را داشت که برای پروژه طراحی تجربه مشتری در کنار هلدینگ مادیران باشد.

وبینار مدیریت تجربه مشتری به همراه مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *