وبلاگ

مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

روز جهانی تجربه مشتری

امسال دومین سالی است که موسسه CXPA.org اولین سه شنبه‌ی ماه اکتبر را به عنوان روز تجربه مشتری، جشن می‌گیرد و امروز سوم اکتبر، روز جهانی تجربه مشتری است. شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت، سیسکو و دل در این روز، رویدادها و کمپین‌های ویژه‌ای برگزار می‌کنند.

اصلی‌ترین برنامه‌های روز تجربه مشتری شامل موارد زیر است: معرفی مفهوم تجربه مشتری به کارکنان و آگاهی دادن به آنان، آموزش چهارچوب‌های تجربه مشتری مانند مدل فورستر یا تِمکین، ارائه موفقیت‌های سازمان در زمینه تجربه مشتری، معرفی و قدردانی از کارکنانی که بهترین تجربه مشتری را ایجاد کرده‌اند و…

امروز برنامه‌های زیادی توسط سایت CXday.org برگزار می‌شود که بخشی از آن در قالب سخنرانی‌ها و وبینارهای عمومی قابل دسترسی است. در ادامه دو فیلم را که این موسسه برای معرفی رویداد روز جهانی تجربه مشتری منتشر کرده، ارائه می‌کنیم.

کلیپ کوتاه اول، به معرفی روز تجربه مشتری می‌پردازد.

 

 

وبینار یک ساعته دوم، به تفصیل بیان می‌کند که شرکت‌های پیشرو جهانی چگونه مراسم روز تجربه مشتری را برگزار می‌کنند.

 

 

جزئیات بیشتر را از روی سایت مطالعه بفرمایید. ظاهرا دسترسی به این سایت محدود شده و باید با وی‌پی‌ان آن را باز کنید.

روز تجربه مشتری‌ می‌تواند بهانه خوبی باشد برای شرکت‌های پیشرو ایرانی که روابط‌شان را با مشتریان‌شان بازنگری کنند و بهبود بدهند.

 

? نوشته: مجید برقی
⚜️ گروه مدیریت ارتباط با مشتری

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

فرم درخواست همکاری

فرم همکاری با ما

"*" indicates required fields

لطفا فرم زیر جهت درخواست همکاری با DrCrm تکمیل نمایید

فرم پیش ثبت نام کارگاه آموزشی

فرم ثبت نام کارگاه آموزشی

"*" indicates required fields

لطفا اطلاعات تماس و کارگاه مورد نظرتان را وارد فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

فرم دریافت خدمات

فرم درخواست مشاوره

"*" indicates required fields

لطفا اطلاعات تماس و موضوع نیازمندی را وارد فرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.