join_drcrm

 

? به‌کارگیری قابلیت‌های Excel:

دنیای فروش، مملو از داده‌های بسیار است و فروشندگان حرفه‌ای به خوبی با مهارت جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها آشنا هستند. شرکت مایکروسافت این موضوع را به خوبی درک کرده است و در نسخه Microsoft Dynamic CRM 2016، امکانات بسیاری را برای تیم فروش فراهم کرده تا از قابلیت‌های Excel در این نرم‌افزار استفاده کنند.

Microsoft Dynamic CRM  و Excel

 

? تهیه فرمت‌های مورد علاقه:

آیا شما هم یک سری فرمت مورد علاقه اکسل دارید که همیشه با آن کار می‌کنید؟ در نسخه 2016مایکروسافت CRM کاربران این امکان را دارند که فرمت‌های Template مورد علاقه خودشان را ایجاد کنند و دیگر لازم نیست وقت و انرژی خود را تنظیم فرمت‌های مورد نظرشان هدر بدهند. تا به حال آپلود و به اشتراک‌گذاشتن داده‌ها به این آسانی بوده است!

 

? تجزیه و تحلیل آنلاین:

مایکروسافت در نسخه آخر خود، به کاربران این امکان را داده که تجزیه و تحلیل‌های اکسل را به طور آنلاین در Dynamics CRM انجام دهند که این کار بهره‌وری کار با داده‌ها را به سطح بالاتری ارتقاء داده است. فعالیت‌هایی مانند محاسبه کمیسیون فروش، پیش‌بینی فروش، تجزیه و تحلیل‌های سناریوهای مختلف و… در این پلتفرم جدید به سادگی صورت می‌گیرد. دوران ملال آور سرگردانی بین CRM و Excel دیگه به پایان رسیده است!

 

? قابلت‌های آفلاین بر روی موبایل:

همه کسانی که با مایکروسافت CRM کار کرده‌اند، بارها ناامیدانه تلاش کرده‌اند که با گوشی‌های هوشمند به CRM وصل شوند و برای مدت‌های طولانی شاهد چرخش آیکن بارگذاری بوده‌اند! دیگر نگران نباشید زیرا قابلیت‌های کار آفلاین در نسخه  جدید بر روی این نرم‌افزار اضافه شده است. با کمک Dynamics CRM 2016 تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند می‌توانند تمامی قابلیت‌هایی که بر روی اپلیکیشن‌های آنلاین این نرم‌افزار موجود است را به صورت آفلاین در اختیار شما قرار بدهند. با این نسخه می‌توانید اطلاعات مشتریان را به صورت آفلاین ویرایش، حذف و ایجاد نمایید و پس از آنلاین شدن، همه تغییرات به صورت اتوماتیک بر روی CRM اعمال خواهد شد!

 

ترجمه و بازنویسی: محمد جواد کرباسیان

گروه مدیریت ارتباط با مشتری