Skip to content
گروه مدیریت ارتباط با مشتری | دکتر سی آر ام | DrCRM لوگو
  • صفحه نخست
  • مشاوره
  • انتخاب نرم افزار CRM
  • تجربه مشتری
  • دوره‌های آموزشی
  • گالری
  • وبلاگ
  • تماس با ما

مدیریت ارتباط با مشتری – شبکه آموزش سیما – مجید برقی

صفحه اصلی/ویدئو/مدیریت ارتباط با مشتری – شبکه آموزش سیما – مجید برقی
مدیریت ارتباط با مشتری – شبکه آموزش سیما – مجید برقی
اشتراک در شبکه‌های اجتماعی
By محمدرضا رستگار|1399/2/25 21:26:5224 اردیبهشت 1399|Categories: ویدئو|بدون ديدگاه

About the Author: محمدرضا رستگار

مطالب مرتبط

  • ابزارهای کاربردی CRM برای دورکاری – مهندس مجید برقی – دکتر حسام شفیع
    ابزارهای کاربردی CRM برای دورکاری – مهندس مجید برقی – دکتر حسام شفیع
    Gallery

    ابزارهای کاربردی CRM برای دورکاری – مهندس مجید برقی – دکتر حسام شفیع

  • استقرار نرم‌افزارهای CRM ابری – مهندس مجید برقی – مهندس محمد تقدیری‌فر
    استقرار نرم‌افزارهای CRM ابری – مهندس مجید برقی – مهندس محمد تقدیری‌فر
    Gallery

    استقرار نرم‌افزارهای CRM ابری – مهندس مجید برقی – مهندس محمد تقدیری‌فر

  • فایل صوتی برنامه رویش باموضوع رضایت مشتری درکسب و کارهای پروژه محور
    فایل صوتی برنامه رویش باموضوع رضایت مشتری درکسب و کارهای پروژه محور
    Gallery

    فایل صوتی برنامه رویش باموضوع رضایت مشتری درکسب و کارهای پروژه محور

  • فایل صوتی برنامه رویش با موضوع مدیریت تجربه مشتری
    فایل صوتی برنامه رویش با موضوع مدیریت تجربه مشتری
    Gallery

    فایل صوتی برنامه رویش با موضوع مدیریت تجربه مشتری

  • فایل صوتی برنامه زنده رادیویی رویش با موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان صادراتی
    فایل صوتی برنامه زنده رادیویی رویش با موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان صادراتی
    Gallery

    فایل صوتی برنامه زنده رادیویی رویش با موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان صادراتی

ثبت ديدگاه لغو پاسخ

تازه‌های وبلاگ

  • هفت شاخص مهم خدمات مشتری
  • باید چند دقیقه صبر کنید!
  • چگونه هزینه‌های مرکز تماس خود را بهینه کنیم؟
  • پادکست پیش‌بینی رفتار مشتریان خرده‌ فروشی در دوره پسا کرونا
  • ارتباط با مشتری در دوره پَسا کرونا

تازه‌ترین دیدگاه‌ها

  • یوسف نیکنام در گروه خدمات بازرگانی الرافدین
  • حسام مدنی در مشتری محوری یا محصول محوری؟
  • ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی در تفاوت سرنخ، شخص، طرف حساب و فرصت تجاری در CRM
  • شرکت نوین گستر الموت در آیا در اسفندماه باید منتظر رکود باشیم؟
  • دانیال در تفاوت مشتری (Customer) و مصرف‌کننده (Consumer)

محتوای کاربردی

تجربه مشتری
وفادار سازی
طراحی سیستم CRM
انتخاب نرم‌افزار

راه‌های تماس

نشانی: سعادت آباد، علامه جنوبی، خیابان ۳۲ شرقی، پلاک ۳۴
تلـفـن: ۸۸۶۹۱۸۶۷ – ۰۲۱
تلـگـرام: ۰۹۲۲۳۷۴۴۰۵۱
ایمیل: info@DrCRM.ir

شبکه‌های اجتماعی


صاحب امتیاز: گروه DrCRM | تمامی حقوق محفوظ می‌باشد و کپی‌برداری یا استفاده تجاری در هر قالبی، غیر قانونی است.
Go to Top