دوره آموزشی مرکز تماس، در دو کد برای کارگزاری بورس بیمه ایران برگزار شد. در هر دوره، مباحث تخصصی از جمله شناسایی مشتری، خلق ارزش برای مشتری، تحلیل رفتار مشتری با مدل DISC و مدیریت مشتریان شاکی به صورت کارگاهی تدریس گردید.
About the Author: مجید برقی
مجید برقی، موسس گروه DrCRM است که بر مشاوره و آموزش مدیریت ارتباط با مشتری تمرکز دارد. او یک مدل بومی برای «طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری» ارائه داده که در کتاب خود با عنوان «نبض مشتری در دست شما» به تشریح آن پرداخته و این مدل را در دورههای تخصصی MBA و DBA در مدارس کسبوکار تدریس میکند.
او دانشآموخته رشته مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران است و تحصیلات تکمیلی خود را در رشته مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی ادامه داده است. او یک سال به عنوان کارشناس مجری رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» بوده و به عنوان کارشناس در شبکه تلویزیونی آموزش در برنامههای «راهشاینه» حضور داشته است.
او مشاور دهها شرکت معتبر چون گروه مادیران، کارگزاری حافظ، قطارهای پنج ستاره فدک، فناپتک، داریا همراه، گلدیس کاشی، آواسنتر و… بوده است. همچنین، در زمینه آموزش دانش و مهارتهای مختلف CRM، با سازمانهای بزرگی چون دیجیکالا، اسنپتریپ، کاله، هواپیمایی معراج، گروه گلستان، پالایشگاه اصفهان، بانک سامان، پرشیا خودرو، بیمارستان آتیه، استیل البرز، گروه انتخاب و… همکاری داشته است.
ثبت ديدگاه