پادکست پیش‌بینی رفتار مشتریان خرده‌ فروشی در دوره پسا کرونا

//پادکست پیش‌بینی رفتار مشتریان خرده‌ فروشی در دوره پسا کرونا

در این پادکست به بررسی این مقاله از موسسه Bain & Company می‌پردازیم که رفتار خرید مشتریان در صنعت خرده فروشی را پس از سه بحران مشابه کرونا مقایسه می‌کند:

🔹 شیوع بیماری سارس در سال ۲۰۰۳ در چین

🔸 فاجعه نیروگاه اتمی فوکوشیما در سال ۲۰۱۱ در ژاپن

🔹 شیوع مرس در سال ۲۰۱۵ در کره جنوبی

نمودارهار مربوطه را هم در ادامه مشاهده کنید:

 

 

نموار اول:

نمودار دوم:

توسط | 1398/12/24 14:20:07 24 اسفند 1398|دسته‌بندی وبلاگ|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :

mm
مجید برقی، موسس گروه مدیریت ارتباط با مشتری است که به صورت تخصصی به آموزش، پژوهش و ارائه مشاوره به شرکت‌های خصوصی و دولتی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری می‌پردازد. وی با 18 سال تجربه فعالیت در صنایع هواپیماسازی، خودرو و فولاد، تجارب ارزشمندی را در بخش‌های بازاریابی، فروش و طراحی تجربه مشتری به دست آورده است. کارشناس مهندسی صنایع (تحلیل سیستم‌ها)،‌ کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی‌ (مارکتینگ)‌ و سرممیز بین‌المللی ایزو 9000 می‌باشد.

ثبت ديدگاه