پادکست پیش‌بینی رفتار مشتریان خرده‌ فروشی در دوره پسا کرونا

//پادکست پیش‌بینی رفتار مشتریان خرده‌ فروشی در دوره پسا کرونا

در این پادکست به بررسی این مقاله از موسسه Bain & Company می‌پردازیم که رفتار خرید مشتریان در صنعت خرده فروشی را پس از سه بحران مشابه کرونا مقایسه می‌کند:

🔹 شیوع بیماری سارس در سال ۲۰۰۳ در چین

🔸 فاجعه نیروگاه اتمی فوکوشیما در سال ۲۰۱۱ در ژاپن

🔹 شیوع مرس در سال ۲۰۱۵ در کره جنوبی

نمودارهار مربوطه را هم در ادامه مشاهده کنید:

 

 

نموار اول:

نمودار دوم:

توسط | 1398/12/24 14:20:07 24 اسفند 1398|دسته‌بندی وبلاگ|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :

mm
مجید برقی، مشاور، مدرس و سخنران در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و بنیان‌گذار گروه DrCRM است. ارائه مشاوره CRM به مجموعه‌هایی همچون مادیران، قطارهای پنج ستاره فدک، گروه سایپا، گلدیس کاشی، بنیاد رودکی و... از نمونه پروژه‌های اجرا شده توسط وی است. همچنین مجموعه‌هایی همچون دیجی‌کالا، اسنپ تریپ، گروه کاله، انتشارات گاج و... از جمله ده‌ها سازمانی هستند که از خدمات آموزشی وی به صورت درون‌سازمانی استفاده کرده‌اند.

ثبت ديدگاه