کانون فرهنگی آموزش – سمینار رضایت سنجی مشتری

//کانون فرهنگی آموزش – سمینار رضایت سنجی مشتری

افتخار داریم سه شنبه هفته جاری، برای برگزاری اولین دوره از سلسله سمینارهای مدیریتی -‌ آموزشی، در خدمت دوستان خوبمان در کانون فرهنگی آموزش (بنیاد قلم‌چی)‌ باشیم. مدیران فرهیخته این موسسه فرهنگی‌ – آموزشی که از سال ۱۳۸۴،‌ وقف عام شده است، این حرکت ارزشمند را برای ارتقای سطح دانش سازمان‌ها و کارشناسان در حوزه مدیریت، آغاز کرده‌اند.

تمامی هزینه‌های برگزاری این سمینار توسط بنیاد قلم‌چی تامین شده و حضور در آن برای عموم ‌آزاد است.

علاقمندان به ثبت نام می‌توانند از طریق شماره تلفن چهار رقمی ۶۴۶۳ داخلی ۱۵۴، با سرکار خانم آتوسا صادقی تماس بگیرند.

سمینار رضایت سنجی مشتری - کانون فرهنگی آموزش - قلم چی - مجید برقی DrCRM

توسط | 1396/11/7 9:20:00 7 بهمن 1396|دسته‌بندی رویدادهای CRM|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :

mm
مجید برقی، مشاور، مدرس و سخنران در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و بنیان‌گذار گروه DrCRM است. ارائه مشاوره CRM به مجموعه‌هایی همچون مادیران، قطارهای پنج ستاره فدک، گروه سایپا، گلدیس کاشی، بنیاد رودکی و... از نمونه پروژه‌های اجرا شده توسط وی است. همچنین مجموعه‌هایی همچون دیجی‌کالا، اسنپ تریپ، گروه کاله، انتشارات گاج و... از جمله ده‌ها سازمانی هستند که از خدمات آموزشی وی به صورت درون‌سازمانی استفاده کرده‌اند.

ثبت ديدگاه